روز سه شنبه ۹ آذر جلسه شورای اداری شهرستان ویژه مراغه با حضور اعضای شورای تامین و رؤسای ادارات مراغه برگزار شد .   به گزارش رصد مراغا ؛ نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه مراغه روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان (ع) گفت […]

 

روز سه شنبه ۹ آذر جلسه شورای اداری شهرستان ویژه مراغه با حضور اعضای شورای تامین و رؤسای ادارات مراغه برگزار شد .

edari_1

 

به گزارش رصد مراغا ؛ نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه مراغه روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان (ع) گفت : حرکت انبیاء الهی و به تبع آن حضرت اباعبدالله (ع) در جهت تربیت ، تزکیه و نجات انسان ها از جهالت و گمراهی بوده است .

وی افزود : در این راستا هدف از انقلاب اسلامی نیز که ادامه راه نورانی انبیاء و ائمه علیها سلام می باشد ، مبازره با کفر و ظلمت و هدایت بشریت به سمت عدالت و نورانیت و تمدن نوین اسلامی است.

امام جمعه مراغه بیان داشت : قوانین توصیب شده در مجلس شورای اسلامی باید قوانینی باشند که گره مشکلات اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی مردم را باز کنند .

حجه الاسلام و المسلمین پورمحمدی خاطرنشان کرد : امروز نسل اول انقلاب رفته رفته جای خود را به نسل هایی می دهد که انقلاب و جنگ را ندیده اند ، وظیفه تمامی مسئولان است که پیام انقلاب ، امام و شهیدان را به نسل جدید منتقل کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس افزود : آیت الله مدرس نمونه بارز یک نماینده مردمی بود که در مقابل قلدری چون رضا شاه که همه از وی حساب می بردند با شجاعت تمام ایستاد و از حق مردم دفاع کرد.

وی ادامه داد : با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مهمترین وظیفه مسئولان و مدیران ترغیب و تشویق مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات است که پایه های نظام و انقلاب را مستحکم تر می کند .

در ادامه اسماعیل خیرالهی رئیس دادگستری مراغه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت : برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی ستاد ویژه ای با نام « ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی » از سوی قوه قضائیه به منظور جلوگیری از تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است .

وی با بیان جرایمی که جنبه عمومی داشته و بدون شکایت شاکی خصوصی از طرف دادستانی به عنوان مدعی العموم پیگیری خواهند شد گفت : این جرایم که در چند بند گنجانده شده است نیازمند حضور شاکی خصوصی نیست و به محض گزارش ، علی الراس خود دادستانی اقدام خواهد کرد .

خیرالهی افزود : دستگاه قضایی در عدم استفاده از امکانات دولتی در جهت تبلیغات شخص خاص تاکید اساسی و جدی دارد ، هیچ گونه امکانات دولتی ، خودروهای دولتی اموال دولتی حتی وقت کارکنان دولتی در ساعات اداری به هیچ عنوان نباید در اختیار کاندیدای خاصی باشد ، به محض مشاهده با چنین جرایمی برخورد خواهد شد .

سرهنگ اکبر شالچی زاده فرمانده سپاه مراغه نیز که به مناسبت هفته بسیج یکی از سخنرانان این جلسه بود بیان داشت : تمامی برنامه های هفته بسیج امسال به همت بسیجیان و فرماندهان ناحیه مقاومت مراغه با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان مراغه اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد : ناحیه مقاومت مراغه در بسیج محلات ، دارای ۱۱ حوزه برادران با ۱۴۰ پایگاه مقاومت و ۶ حوزه خواهران با ۵۷ پایگاه مقاومت که در مجموع ۱۷ حوزه و ۱۹۷ پایگاه مقاومت ، بدون احتساب اقشار خاص می باشد.

اکبر شالچی زاده افزود : بسیج جمع فداکاری از مردم برای مردم ، حرکت یک مجموعه برای تشکیل یک ملت مجاهد و حضور در تمامی صحنه های مورد نیاز کشور است.

فرمانده سپاه مراغه در خصوص فعالیت های بسیج در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی گفت : در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی فعالیت های جهادی زیادی توسط بسیج سازندگی از جمله ایجاد ، مشارکت و هدایت ۵۰ هزار واحد تولیدی در سال گذشته و ۲۰ هزار واحد تولیدی در سال جاری انجام شده است .

انتهای پیام/