نشست هم اندیشی و توجیهی دهیاران شهرستان مراغه با موضوع تاسیس و راه اندازی کانون های فرهنگی هنری در مساجد در تالار فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مراغه برگزار شد.       به گزارش رصد مراغا ؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه ضمن تبریک هفته بسیح در […]

 

DSCF2292

 

 

 

نشست هم اندیشی و توجیهی دهیاران شهرستان مراغه با موضوع تاسیس و راه اندازی کانون های فرهنگی هنری در مساجد در تالار فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مراغه برگزار شد.

 

 

 

به گزارش رصد مراغا ؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه ضمن تبریک هفته بسیح در این نشست گفت : باید بتوانیم در مقبل فرهنگ غربی که مقام معظم رهبری هم در طول سالیان گذشته با تعابیر مختلف از آنیاد کرده اند فرهنگ خودمان را که فرهنگ اسلامی است به مردم معرفی کنیم .

وی افزود : همه ی آحاد ملت بخصوص مسئولان در این رابطه باید احساس مسئولیت کنند ، مخصوصا در روستاها تکیه اساسی باید روی فرهنگ اسلامی و انقلابی خودمان باشد .

فرماندار مراغه خاطرنشان کرد : مساجد به عنوان مرکز فعالیت های فرهنگی باید هر چه بیشتر رونق بگیرند ، اخلاق اسلامی هیئت امنای مساجد در نحوه برخورد با مردم باید جذب کننده باشد .

وی ادامه داد : در یک نگاه گسترده جامعه و شهر به عنوان یک خانواده بزرگ هستند ، تمامی افرادی که در یک شهر زندگی می کنند عضو یک خانواده بزرگ می باشند ، بنابراین برخورد ما نیز با آنها باید همانند برخوردمان با خوانواده خودمان باشد.

محمدی افزود : همگی ما در مقابل جامعه مسئول و پاسخگو هستیم ، بزرکترین خدمت و کار فرهنگی هم جلوگیری از افزایش ضد فرهنگ ها و انحرافات اخلاقی در جامعه علی الخصوص بین جوانان است .

انتهای خبر/