سرهنگ پاسدار غفار ملکی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا صبح امروز در جمع بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان خواهر حوزه فاطمه الزهرای سپاه ناحیه مراغه گفت : در حال حاضر بزرگترین منکر وجود مستکبری چون ایالات متحده آمریکا و استکبار جهانی می باشد.     […]

 

DSCF2265

 

 

سرهنگ پاسدار غفار ملکی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا صبح امروز در جمع بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان خواهر حوزه فاطمه الزهرای سپاه ناحیه مراغه گفت : در حال حاضر بزرگترین منکر وجود مستکبری چون ایالات متحده آمریکا و استکبار جهانی می باشد.

 

 

به گزارش رصد مراغا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سپاه عاشورا گفت : تفکر بسیجی امروزه تمامی مباحث و معادلات سیاسی و استراتژیک مستکبران جهان را دچار چالش کرده است تفکری که امروز در کشورهای مجاور و سایرحکومت ها حاکم بر دیگر نقاط جهان تاثیر خود را به درستی ایفا کرده و راه و رسم جوان مردی و ایثار را به معنای واقعی در بین ملت مظلوم و مستضعف جهان دیکته کرده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: مطمئنا اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جایی نداشته باشد اشرار بر ملت مسلط میشوند و تاریخ پر است از نمونه های این کوتاهی جوامع که زمینه را برای تسلط افرا بی دین و شرور فراهم کرده اند.

ملکی افزود : در حال حاضر بزرگترین منکر وجود مستکبری چون ایالات متحده آمریکا و استکبار جهانی می باشد ؛ امروز دشمن در کشور ما دو هدف را دنبال می کند اول برداشتن چادر و حجاب از سر زنان و دوم خالی کردن مساجد که بنا به تعبیر رهبر کبیر انقلاب سنگر های مقاومت می باشند .

وی ادامه داد نکته مقابل آن بزرگترین معروفات نیز دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمسک به تقواست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت : مراقبت از مساله حجاب بزرگترین معروف و مقابله با منکر است که دشمن با شگرد ها و راه های مختلف از جمله ماهواره ، اینترنت ، شبکه های اجتماعی و … در صدد برداشتن حجاب از سر زنان ما می باشد .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بزرگترین منکرات افزود : اولین منکرات ، منکراتی است که پایه های نظام اسلامی را سست می کنند و به این مساله مسئولین باید بیشترین توجه را داشته باشند .

ملکی خاطر نشان کرد : فتنه ۸۸ از مصادیق منکر است و تا ابد نیز منکر خواهد بود ، الان عده ای سعی در تطهیر این غده چرکین و ننگین دارند با چنین منکراتی نیز باید مقابله و مبارزه کرد.

انتهای خبر/