فرمانده انتظامی مراغه گفت: برخورد سه دستگاه خودرو در محور مراغه – هشترود یک کشته و هفت زخمی برجای گذاشت. سرهنگ سهراب رحیم زاده افزود: ظهر دوشنبه در محل سه راهی روستای چکان سه دستگاه سواری ۲۰۶، سمند و نیسان به علت لغزندگی جاده و رعایت نکردن سرعت مطمئنه با هم تصادف کردند. وی اظهارکرد: […]

۸۱۸۱۳۰۸۳-۷۰۲۵۶۷۳۸

فرمانده انتظامی مراغه گفت: برخورد سه دستگاه خودرو در محور مراغه – هشترود یک کشته و هفت زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ سهراب رحیم زاده افزود: ظهر دوشنبه در محل سه راهی روستای چکان سه دستگاه سواری ۲۰۶، سمند و نیسان به علت لغزندگی جاده و رعایت نکردن سرعت مطمئنه با هم تصادف کردند.
وی اظهارکرد: دراین تصادف، راننده سمند در دم جان باخته و دو سرنشین آن زخمی شده اند و دو سرنشین سواری ۲۰۶ و نیسان وانت نیز زخمی شدند که حال یک نفر از زخمی ها وخیم گزارش شده است.
فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه این محور به علت رعایت نکردن سرعت مطمئنه از سوی رانندگان به جاده ای حادثه خیز تبدیل شده است، یادآور شد: رانندگان باید به علایم راهنمایی و رانندگی توجه کرده و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
سرهنگ رحیم زاده ادامه داد: ظهر یکشبنه گذشته نیز در این محل دراثر سرعت زیاد یک خودرو پیکان ، پیرمرد ۸۰ ساله و نوه دو ماهه اش جان خود را از دست دادند.
در۱۵ روز گذشته، دراین محور پنج تصادف فوتی رخ داد که طی آن هفت نفر جان خود را از دست دادند.
ساعت ۲۲ سه شنبه شب ۲۸ مهرماه نیز بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو شامل ۲۰۶، کامیون و تریلی در محور مراغه – هشترود یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر روانه بیمارستان شدند.
ظهر روز شنبه ۲۵ مهرماه نیز بر اثر برخورد دو خودروی سمند و کامیون در این محور یک مرد ۳۴ ساله و کودک ۱٫۵ ساله اش جان خود را از دست داده و دو نفر نیز زخمی شدند.
محور مراغه – هشترود به طول ۱۰۱ کیلومتر با پیچ های خطرناک از دو شهر خداجو و نظرکهریزی می گذرد و بیشتر ترددهای شهرستان های جنوب استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال کردستان از این مسیر انجام می شود.
این جاده از حادثه خیزترین راه های کشور است و طبق آمار پلیس راه ، در پنج سال گذشته بیش از ۸۰۰ نفر دراین مسیر کشته و زخمی شدند.
از پنج سال گذشته تا کنون بیش از یکهزار و ۲۰۰ خودرو در این محور دچار خسارت شده است.