دکتر علی پاشائی گفت :اکیپ های ثابت و سیار و گروه بازرسی و نظارت این شبکه شامل ناظر شرعی و دامپزشک در عید قربان بر تمام مراحل ذبح قربانی شهرستان نظارت می کنند. دکتر علی پاشائی رئیس دامپزشکی شهرستان مراغه روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار رصد مراغا، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا […]

index

دکتر علی پاشائی گفت :اکیپ های ثابت و سیار و گروه بازرسی و نظارت این شبکه شامل ناظر شرعی و دامپزشک در عید قربان بر تمام مراحل ذبح قربانی شهرستان نظارت می کنند.

دکتر علی پاشائی رئیس دامپزشکی شهرستان مراغه روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار رصد مراغا، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان افزود : شبکه دامپزشکی با استناد به قانون سازمان دامپزشکی کشور برای حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت دامهای قربانی و تامین بهداشت عمومی همچون سالهای قبل ، روز عید قربان ، بازرسی ونظارت خود رابرای ذبح شرعی دامهای قربانی اعمال خواهد کرد .

وی اظهار کرد : اکیپ های ثابت و سیار در کشتار گاه دام و سطح شهر با حضور کارشناس بهداشت و بازرسان و روحانی ناظر ذبح شرعی ، آماده ارائه خدمات رایگان به شهروندان مومن و متعهد خواهد بود .

دکتر پاشایی گفت : این خدمت رسانی با بکار گیری تمامی کادر شبکه و روحانیون محترم به تعداد ۱۵ نفر در قالب چهار اکیپ ثابت وسیار از ساعت ۷ صبح تا دوازده روز عید عملی خواهد شد .

وی تاکید کرد : با توجه به اهمیت بازرسی دام قبل و بعد از کشتار در کنترل و پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام شهروندان محترم میتوانند ضمن تماس تلفنی ( ۳۳۷۲۷۴۱۱۴-۳۷۲۷۴۱۱۳ )با این شبکه از خدمات رایگان بهره مند شوند .

انتهای خبر /