فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت :با برگزاری این رزمایش توانمندی ، قدرت بازدارندگی و میزان اثرگذاری نیروی مردمی بسیج را به جهانیان نشان خواهیم داد سرهنگ اکبر شالچی زاده در نشست خبری روز دوشنبه با خبرنگاران افزود : رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۸ گردان عملیاتی در ۲ گروه بیت المقدس برادران و کوثر […]

۲۰۱۵۰۹۰۷_۱۲۴۳۳۶

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت :با برگزاری این رزمایش توانمندی ، قدرت بازدارندگی و میزان اثرگذاری نیروی مردمی بسیج را به جهانیان نشان خواهیم داد

سرهنگ اکبر شالچی زاده در نشست خبری روز دوشنبه با خبرنگاران افزود : رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۸ گردان عملیاتی در ۲ گروه بیت المقدس برادران و کوثر خواهران برگزار خواهد شد که طی آن بسیجیان با مرور تاکتیک های رزمی نوین ، توانمندی های خود را دردفاع از کوی وبرزن ، پدافند غیر عامل و امداد و نجات به نمایش خواهند گذاشت .

وی اظهارکرد : عملیاتی بودن بسیج یکی از مهمترین ابعاد این نیروی عظیم مردمی است ، هرچند بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در عرصه های فرهنگی ، سازندگی ، تولید و اشتغال آماده خدمت رسانی به جامعه است .

سرهنگ شالچی زاده هدف از برگزاری این رزمایش را ساماندهی ، آموزش و ارتقاء آمادگی در راستای حفظ و انسجام گردان های رزمی بسیج برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و مقابله با هرنوع تهدید دشمنان دانست .

وی با اشاره به الگو بودن کشورمان در بین کشورهای اسلامی گفتند : همواره باید آمادگی خود را در همه عرصه ها به خصوص در عرصه نظامی حفظ کرده و سعی در بالا بردن آن باشیم .

وی ماموریت گردان های برادران را در این رزمایش دفاع از کوی وبرزن و آرام سازی سطح شهر در حملات احتمالی موشکی و ماموریت خواهران را امداد ونجات بیان کردند.

فرمانده سپاه مراغه گفت : در این رزمایش شرکت ها و نهاد های خدماتی از قبیل آب ، گاز ، برق ، هلال احمر و بهداشت و درمان همگی در کنار گردان های یاد شده شرکت خواهند داشت و اقدامات و توانمندی های خود را در قالب دفاع از کوی و برزن و آرام سازی شهر و تاسیسات به طور عملی اجراء خواهند کرد .