عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن می خواهد با نفوذ در داخل کشور ،انسجام و وحدت ملی را سست و متزلزل کند . محمدحسین صفارهرندی، روز دوشنبه در جمع مردم مراغه و به مناسبت یادواره شهدای کارمندی و کارگری در مسجد شهدای این شهرستان افزود : نفوذ همیشه برای اتفاقات و جایگاههای بزرگ اتفاق […]

۸۱۷۴۱۷۳۶-۷۰۱۳۲۹۵۳

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن می خواهد با نفوذ در داخل کشور ،انسجام و وحدت ملی را سست و متزلزل کند .

محمدحسین صفارهرندی، روز دوشنبه در جمع مردم مراغه و به مناسبت یادواره شهدای کارمندی و کارگری در مسجد شهدای این شهرستان افزود : نفوذ همیشه برای اتفاقات و جایگاههای بزرگ اتفاق می افتد و نفوذ دشمنان نیز از طریق رخنه پذیر بودن و شکاف هایی که حاصل می شود میسر میگردد و ما باید بگردیم این شکاف ها و رخنه ها را پیدا و مسدود کنیم .

وی گفت: نفوذ، یعنی ایجاد تغییر اساسی در رفتار و دیدگاه یک ملت به صورت مرحله به مرحله که در آن دشمن می تواند ضربات جبران ناپذیری به اعتقادات و ارزش ها وارد کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دشمن میخواهد از طریق توافقات هسته ای رخنه و نفوذی به کشورمان ایجادکند که با تدبیر رهبری و بصیرت مردم این عمل شوم آنان خنثی شد.

دکتر صفارهرندی ادامه داد:دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی درصدد آن هستند که مردم را نسبت به رهبری دلسرد و میان آن ها تردید ایجاد کنند ولی بدون تردید تا زمانی که ملت بزرگ ایران طبق منویات مقام معظم رهبری عمل کنند ، محال است آسیبی به کشور و نظام وارد شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد : یقینا با یک توافق تمامی مشکلات کشور حل نخواهد شد و ما با قدرت در برابر قدرت های غربی ایستاده و از آن ها هیچ واهمه ای نداریم.

صفارهرندی، با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر افزود: خدمت خالصانه و ساده زیستی این شهدا، ویژگی بارز شخصیتی این افراد بود.

وی گفت: رخنه و نفوذ دشمن در داخل دولت از عوامل به شهادت رسیدن شهیدان رجایی و باهنر و وارد آمدن ضربات روحی بزرگی به جامعه در آن زمان بود.

این برنامه از سوی مجمع اصولگرایان شهرستان مراغه برگزار شد.

انتهای خبر