نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای سطح خدمات بهداشتی و آموزشی دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی مراغه برای تبدیل این شهرستان به قطب سلامت استان ضروری است مهدی دواتگری، روز یکشنبه درآیین بهره برداری از طرح آبرسانی به ساختمان آموزشی دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی […]

۸۱۷۴۱۰۹۷-۷۰۱۳۱۸۷۷

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای سطح خدمات بهداشتی و آموزشی دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی مراغه برای تبدیل این شهرستان به قطب سلامت استان ضروری است

مهدی دواتگری، روز یکشنبه درآیین بهره برداری از طرح آبرسانی به ساختمان آموزشی دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی مراغه افزود : ارتقای سطح کیفی خدمات زیربنایی و آموزشی درساختمان آموزشی دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی این شهرستان هدف گذاری شده است.
وی اظهارکرد : با تثبیت این دانشکده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمینه توسعه سیستم بهداشتی و درمانی این شهرستان مهیا شده و مسوولان باید هم اکنون به دنبال ایجاد زیرساخت های آموزشی برای دانشجویان در کنار بیمارستان سازی و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی باشند.
وی با اشاره به اینکه استقلال این دانشکده مقدمه ای بر تحقق نهایی تبدیل مراغه به قطب سلامت استان است، گفت : در سال تحصیلی جاری با ایجاد رشته بهداشت محیط در مقطع کارشناسی، قدم اولیه برای توسعه آموزش دانشجویان در این مرکز آموزشی برداشته شده است.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: برای ادامه این روند، باید زمنیه ارایه خدمات به بیماران جراحی های قلبی و شیمی درمانی بیماران سرطانی فراهم شود.
دواتگری ادامه داد : برای تحقق این امر، بیمارستان آموزشی درمانی مراغه (ابن سینا) هم اکنون با توجه به تاکیدهای رییس جمهوری به سرعت در حال تکمیل شدن بوده که همزمان با تکمیل ساختمان این طرح، بیمارستان ۶۰ تختخوابی متشکل از ساختمان درمانی، آمفی تئاتر، vip پزشکان نیز در کنار آن احداث می شود.
وی گفت : با تکمیل و تجهیز بیمارستان آموزشی درمانی، بیمارستان خصوصی خواجه نصیر بسیاری از زیر ساخت های توسعه سیستم بهداشتی درمانی مراغه تکمیل می شود.

انتهای خبر
منبع ایرنا