استاندارآذربایجان شرقی گفت :مراغه با توجه به داشته های سامانه سلامت درحال حرکت برای تبدیل شدن به قطب سلامت بوده و ازاین حرکت به منظور ارتقای کیفی آن باید حمایت شود. مراغه -پایگاه خبری رصد اسماعیل جبارزاده، روز شنبه درآیین بهره برداری از چهار طرح عمرانی مراغه افزود : طرح تبدیل مراغه به قطب سلامت […]

۸۱۷۳۹۴۵۸-۷۰۱۲۸۹۵۱

استاندارآذربایجان شرقی گفت :مراغه با توجه به داشته های سامانه سلامت درحال حرکت برای تبدیل شدن به قطب سلامت بوده و ازاین حرکت به منظور ارتقای کیفی آن باید حمایت شود.

مراغه -پایگاه خبری رصد اسماعیل جبارزاده، روز شنبه درآیین بهره برداری از چهار طرح عمرانی مراغه افزود : طرح تبدیل مراغه به قطب سلامت جنوب استان های آذربایجان شرقی و غربی مستلزم ورود بخش خصوصی و حمایت دولت ازآن و ارایه طرح های مختلف در حوزه سلامت است.

استاندارآذربایجان شرقی با اشاره به تاکید دولت جمهوری اسلامی براتمام و بهره برداری از بیمارستان آموزشی و پزشکی (ابن سینا) گفت : ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز تکمیل این طرح از سوی دولت تزریق شده و تا پایان سال نیز بقیه اعتبار مورد نیاز تامین می شود.

جبارزاده ادامه داد : ورود بخش خصوصی دراین شهرستان برای احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی، حرکتی جدی برای تبدیل مراغه به قطب سلامت بوده و برای موفقیت بیشتر پیشنهاد می شود بخش خصوصی تمامی امکانات بیمارستان خصوصی خواجه نصیر را ۱۰۰ تختخوابی لحاظ کند.

درسفر یک روزه استاندار آذربایجانشرقی به مراغه ، چهار طرح عمرانی شامل خیابان کشی، ساختمان کلاس های اموزشی و سالن ورزشی دانشگاه مراغه و ساختمان دیالیز و همودیالی صفاقی بیمارستان امیرالموونین (ع) که با ۵۸ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

همچنین دراین آیین عملیات احداث دو طرح عمرانی پل شهرک فلزکاران و اورژانس بیمارستان امیر الموونین (ع) نیز جمعا با ۷۳ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده آغاز شد.

استاندارآذربایجان شرقی پس از ورود به مراغه با حضور در یادمان شهدای گمنام مراغه به این شهیدان ادای احترام و با آرمان های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید بیعت کرد.

انتهای پیام /