عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: هفته دولت فرصتی برای یادآوری خدمات دولتمردان شهید و حرکت در مسیر و اصول آن هاست. حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، درخطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به هفته دولت افزود : دولتمردان شهید در مدت کوتاه خدمت خود موفق بوده وآنان مسوولیت تمامی دولت […]

۸۱۷۳۸۰۰۴-۷۰۱۲۶۴۷۳

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: هفته دولت فرصتی برای یادآوری خدمات دولتمردان شهید و حرکت در مسیر و اصول آن هاست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، درخطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به هفته دولت افزود : دولتمردان شهید در مدت کوتاه خدمت خود موفق بوده وآنان مسوولیت تمامی دولت ها برای خدمت به نظام و مردم را سنگین ترکرده اند.

وی با اشاره به اینکه دولت های مختلف مردمی در۳۶ سال عمرانقلاب اسلامی ایران کارهای زیادی را برای عمران و آبادانی کشور انجام داده اند ، اظهارکرد : دولتمردان باید بدانند که قدم در راه شهدایی گذاشته اند که هدف آنان خدمت بیشتر به مردم و نظام اسلامی بود.

خطیب جمعه مراغه گفت : هم اکنون بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی در راستای استقلال مردم و انقلاب انجام شده واین موفقیت ها همزمان با هشت سال جنگ تحمیلی و دوران جبران خسارت های این جنگ انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی ، مشکل نقدینگی و اقتصادی کنونی جامعه را بزرگترین مانع دولت برای ارایه خدمات بهتر به مردم عنوان کرد و ادامه داد : با توجه به توافق هسته ای، عنایت رهبری و توجه های الهی، این مشکل نیز با تدبیر دولت مرتفع می شود.

وی با اشاره به موفقیت هسته ای کشور زیر سایه تدابیر رهبری و مقاومت مردم گفت : کشورهای مختلف و قدرتمند با مشاهده این ویژگی ها درانقلاب اسلامی حاضر به مذاکره با ایران شدند و اگرانقلاب فاقد این ویژگی ها بود به طور حتم اکنون شاهد این موفقیت نبودیم.

انتهای پیام /