معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت : ۱۵۶ هزار نفر از جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند. مراغه -پایگاه خبری رصد ظفر محمدی، روز پنجشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران این شهرستان همزمان با هفته دولت، افزود : این تعداد بیمه شده شامل ۵۵ هزار نفر بیمه شده همگانی، […]

۸۱۷۳۰۱۳۹-۷۰۱۱۲۶۵۳

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت : ۱۵۶ هزار نفر از جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مراغه -پایگاه خبری رصد ظفر محمدی، روز پنجشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران این شهرستان همزمان با هفته دولت، افزود : این تعداد بیمه شده شامل ۵۵ هزار نفر بیمه شده همگانی، ۸۳ هزار نفر بیمه شده روستایی و ۱۸هزار نفر بیمه شده کارمندی هستند.
وی اظهارکرد : اجرای طرح بیمه سلامت همگانی براساس سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه های دولت تدبیر و امید، نوید روشنی از بهره مندی مردم از خدمات زیر بنایی و اصولی نظام است.
فرماندار ویژه مراغه گفت : اجرای این طرح از بزرگ ترین طرح های دولت در حوزه بهداشت و درمان است و با کارآمدی بالا به مردم خدمت رسانی می کند.
محمدی، با اشاره به تدبیر دولت در دستیابی به توافق هسته ای پس از۱۲ سال مذاکره ادامه داد : این موفقیت در سایه تلاش مسوولان دولت با پشتوانه و حمایت مردمی و رهبر معظم انقلاب محقق شده است.
وی، گفت : رسیدن به چهارخواسته اصلی شامل حفظ توانمندی فناوری هسته ای، خارج شدن برنامه هسته ای از فصل هفتم شورای امنیت، حفظ خطوط قرمز نظام و لغو تحریم های یکجانبه اتحادیه اروپا و آمریکا از مهمترین دستاوردهای این توافق است.
محمدی، با اشاره به بهره برداری از ۳۰ طرح و آغاز اجرای ۹ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت دراین شهرستان، یادآوری کرد : طرح های مورد بهره برداری با ۴۵۰ میلیارد ریال اجرا شده و برای اجرای طرح های تازه نیز حدود ۹۵ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

انتهای خبر /
منبع ایرنا