کاروان زیر سایه خورشید عصر چهارشنبه با استقبال مردمی وارد شهر مراغه شد و پس از تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی در محل یادمان شهدای گمنام این شهرستان با امام جمعه، بیماران بیمارستان امیرالمومنین (ع)، خانواده شهید علی کنعانی و مردم در امامزاده سیدمحمد (ع) دیدار کردند. مراغه -پایگاه […]

۸۱۷۳۶۵۸۵-۷۰۱۲۳۸۷۳

کاروان زیر سایه خورشید عصر چهارشنبه با استقبال مردمی وارد شهر مراغه شد و پس از تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی در محل یادمان شهدای گمنام این شهرستان با امام جمعه، بیماران بیمارستان امیرالمومنین (ع)، خانواده شهید علی کنعانی و مردم در امامزاده سیدمحمد (ع) دیدار کردند.

مراغه -پایگاه خبری رصد سیدمحمدرضا مقدم زاده گفت: آستان قدس رضوی به منظور زیارت از راه دور بارگاه امام رضا(ع) توسط درماندگان، از هشت سال پیش خادم های حرم مطهر را به شهرستان های کشور اعزام می کند.

مقدم زاده افزود: در سال جاری نیز اعزام کاروان زیر سایه خورشید به ۲۵۰ شهرستان کشور افزایش یافته و این کاروان به برخی از کشورهای خارجی شیعه نشین نیز عزیمت می کنند تا سلام گرم مردم آن ها را به امام رضا (ع) برسانند.

وی اظهار کرد: وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در کشور، سعادتی برای مردم غیور و ولایت مدار ایران بوده و این کاروان ها به منظور ترویج فرهنگ معنوی اسلامی هر سال تشکیل می شود.

مقدم زاده، یادآوری کرد: استقبال مردم از این کاروان، مشوقی برای خادمان بوده تا بتوانند با عزم بیشتری کاروان زیر سایه خورشید را به نقاط مختلف کشور اعزام کنند.