همزمان با گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از دو طرح عمران روستایی و احداث یک طرح عمرانی با حضور مسوولان محلی آغاز شد. مراغه -پایگاه خبری رصد به نقل از ایرنا نوشت: دراین آیین از طرح هادی روستای بهنق به طول ۵۰۰ متر با صرف حدود ۳میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال و جدول گذاری ۱۱ […]

۸۱۷۳۳۴۹۵-۷۰۱۱۹۴۶۲

همزمان با گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از دو طرح عمران روستایی و احداث یک طرح عمرانی با حضور مسوولان محلی آغاز شد.

مراغه -پایگاه خبری رصد به نقل از ایرنا نوشت: دراین آیین از طرح هادی روستای بهنق به طول ۵۰۰ متر با صرف حدود ۳میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال و جدول گذاری ۱۱ روستای این شهرستان با صرف چهار میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.
طرح هادی روستای بهنق شامل اجرای هزار متر جدول گذاری، چهارهزار و ۴۰۰ متر مربع آسفالت، ۱۲۰ متر دیوار ساحلی و ۲۵۰ متر مربع سنگ فرش است که برای اجرای آن ۳۵۰ میلیون ریال اهالی روستا مشارکت کرده اند.
با اجرای این طرح، اعتبار طرح هادی سال ۹۳ بنیاد مسکن مراغه پایان یافته و از این پس طرح های هادی با اعتبار سال ۹۴ به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال اجرا می شود که مرحله اول طرح هادی ۲۵ روستا نیز آماده اجرا است.
دراین آیین همچنین از چهارکیلومتر جدول گذاری روستاهای حاجی کرد، ورجوی، شلیلوند، داش آتان، موسی درق، قشلاق، چایباغی، آشان، سنوکش، علویان و اسفهانجق بهره برداری شد.
همزمان با هفته دولت عملیات احداث پنج دهنه پل روستایی شامل پل روستای یای شهری به طول ۱۰ و عرض شش متر با اعتبار یک میلیارد ریال، کهلان به طول هشت و عرض شش متر با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال و سعید آباد به طول هشت و عرض شش متر با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال آغاز شد.
پل روستای کرج آباد نیز به طول ۶۰ و عرض شش متر با دو میلیارد ریال و روستای آشان نیز به طول شش و عرض شش متر با ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار اجرا می شود.
این پل ها به ارتفاع چهار متر و با مشارکت ۵۰ درصدی اهالی روستاهای این شهرستان اجرا می شود.

انتهای خبر/