دکتر علی جنتی رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت : به دلیل قدیمی بودن بیمارستان شهید بهشتی ، بیمارستان جدیدی با ۳۵۰ تخت در شهرستان احداث خواهد شد دکتر علی جنتی رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه روز دوشنبه در مصاحبه با پایگاه خبری رصد مراغا، ضمن تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی افزود : هدف […]

۸۱۶۶۷۵۳۲-۷۰۰۰۸۶۳۶

دکتر علی جنتی رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت : به دلیل قدیمی بودن بیمارستان شهید بهشتی ، بیمارستان جدیدی با ۳۵۰ تخت در شهرستان احداث خواهد شد

دکتر علی جنتی رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه روز دوشنبه در مصاحبه با پایگاه خبری رصد مراغا، ضمن تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی افزود : هدف از تحول نظام سلامت دسترسی بهتر، آسان وعادلانه تر اقشار مردم درحوزه سلامت است.
وی اظهار کرد : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مریض و همراه آن نباید به غیر از رنج بیماری مشقت دیگری بکشند ، که یکی از اولویت های ما در تحول نظام سلامت این هست که بیمار با هزینه خیلی کمتر وبا آرامش و دغدغه کمتر یک مرکز درمانی را ترک کند.
وی افزود : در بحث تجهیزات و دارو سعی بر این است که تمام تجهیزات و داروهای مورد نیاز بیماران در خود بیمارستانها موجود باشد . و بیماران هیچ نوع مشکلی در تهیه این اقلام نداشته باشند .
دکتر جنتی گفت : یکی از بسته های حمایتی نظام تحول سلامت حمایت از عمل طبیعی مادران باردار می باشد . که طی تلاشها واقداماتی که در این مدت شده ۱۲ درصد عمل سزارین در شهرستان کمتر شده است .
وی ضمن تبریک هفته دولت ، از افتتاح ۸ خانه بهداشت در این هفته خبر داد .
دکتر جنتی با اشاره به قدیمی بودن درمانگاه شبانه روزی شهر خداجو گفت : احداث ساختمان جدید درمانگاه شهرخداجو در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد .
رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه از ایجاد ۲ مرکز اورژانس و همچنین از احداث یک کلینیک تخصصی وفوق تخصصی در آینده نزدیک خبر داد .