همایش بچه های بهشت به همت دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش مراغه در تالار شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد. مراغه -پایگاه خبری رصد جلیل اسلامی در این همایش ضمن تقدیر از مسئولین اجرایی این همایش گفت:جایگاه قرآن بایستی در مدارس و در بین دانش آموزان ارتقا یابد. وی خطاب به دانش […]

B

همایش بچه های بهشت به همت دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش مراغه در تالار شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

مراغه -پایگاه خبری رصد جلیل اسلامی در این همایش ضمن تقدیر از مسئولین اجرایی این همایش گفت:جایگاه قرآن بایستی در مدارس و در بین دانش آموزان ارتقا یابد.
وی خطاب به دانش آموزان حاضر در همایش افزود: بچه های قرآنی حقیقتا بچه های بهشتی هستند و شما عزیزان به خودتان افتخار کنید که در عرصه قرآنی قدم برمی دارید.

مدیر آموزش وپرورش مراغه اظهار کرد : تعداد ثبت نام شدگان در این دارالقرآن ها نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش یافته و هم اکنون ۲۵۰ دانش آموز پسر در دارالقرآن امام خمینی (ه) و ۱۷۰دانش آموز دختر در دارالقرآن فاطمه زهرا (س) مشغول دریافت آموزش های قرآنی هستند.

جلیل اسلامی گفت: جایگاه قرآن باید در مدارس و در بین دانش آموزان ارتقا یابد و بچه های قرآنی، بچه های بهشتی هستند.
اسلامی، با اشاره به تاکید بر تدبر در قرآن با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ادامه داد: علاقمند کردن دانش آموزان به قرآن، تاکید بر جنبه های رفتاری، اخلاقی و تربیتی قرآن، تاکید بر مدیران مدارس برای همکاری با دارالقرآن ها و برگزاری برنامه های قرآنی برای خانواده های دانش آموزان از جمله سیاست های این مجموعه است.
در این آیین از ۶۰ دانش آموز برتر دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش مراغه با اهدای لوح سپاس و جوایز تجلیل شد.
همایش بچه های بهشت به مدت یک روز به همت دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) در تالار شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام /