عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت:طبق فرموده مقام معظم رهبری ، نفوذ آمریکا را به بهانه توافق سد خواهیم کرد، و آن خیال خامی است که آمریکائیها هیچ وقت به آن دست نخواهند یافت . حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در گفتگوی اختصاصی با رصد مراغا افزود :آمریکائیها خیال دارند با مذاکرات […]

۸۱۷۲۴۶۸۱-۷۰۱۰۳۶۸۶

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت:طبق فرموده مقام معظم رهبری ، نفوذ آمریکا را به بهانه توافق سد خواهیم کرد، و آن خیال خامی است که آمریکائیها هیچ وقت به آن دست نخواهند یافت .

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در گفتگوی اختصاصی با رصد مراغا افزود :آمریکائیها خیال دارند با مذاکرات هسته ای می توانند راه نفوذی به ایران داشته باشند و در مراکز فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی کشورمان جای پایی برای خود درست کنند، ولی ملت آگاه ، ولایتمدار و انقلابی ایران طبق منویات مقام معظم رهبری هیچ وقت چنین اجازه ای به آنها نخواهند داد .

وی اظهار کرد :نگاه ما به آ مریکائیها باید همیشه مطالبه گرانه بوده ، چرا که آنها در دوران های مختلف به خصوص در جنگ تحمیلی که از صدام و صدامیان حمایت میکردند یا حمایت آنها از رژیم پهلوی و یا در سقوط دولت مصدق و همچنین در بلوکه کردن اموال کشورمان که در همه اینها حقوق مردم ایران راضایع کردند ، و ما باید امروز به دنبال این مطالبات باشیم .

وی ادامه داد : با سیاست فعلی آمریکا نمی توان با این دولت هیچ گونه سازشی کرد ، وهمچنان شعار مرگ بر آمریکا ادامه خواهد داشت ، مگر آمریکا در سیاست های خود کلا تجدید نظر کند .

وی با اشاره به مواضع رهبری در این رابطه گفت : مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده اند ما به آمریکائی ها خوش بین نیستیم و آمریکاییها را صادق نمی بینیم ولی در عین حال مخالف مذاکره با آنها هم نیستیم .

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی یاد آوری کرد : رهبری ، دولت و ملت ایران در تعامل با هیچ کشوری مشکلی ندارد ، به جزء رژیم غاصب صهیونیستی که طبق فرموده امام ورهبری این رژیم غیر قانونی وغیر مشروع است و تعامل با آن جزء خطوط قرمز نظام می باشد.

انتهای پیام /