مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه از خودکفایی ۲۱۸ نفراز مدجویان این شهرستان خبر داد. مراغه -پایگاه خبری رصد ایوب هاشمیان، روز سه شنبه درآیین جشن خودکفایی این مددجویان با بیان اینکه این افراد طی سال گذشته با دریافت تسهیلات اشتغالزایی خودکفا شده اند، افزود: مددجویان پس از دریافت تسهیلات و طی مراحل پیشرفت شغلی […]

۸۱۷۲۴۶۸۶-۷۰۱۰۳۶۲۲

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه از خودکفایی ۲۱۸ نفراز مدجویان این شهرستان خبر داد.

مراغه -پایگاه خبری رصد ایوب هاشمیان، روز سه شنبه درآیین جشن خودکفایی این مددجویان با بیان اینکه این افراد طی سال گذشته با دریافت تسهیلات اشتغالزایی خودکفا شده اند، افزود: مددجویان پس از دریافت تسهیلات و طی مراحل پیشرفت شغلی با نظارت ناظران واحد خودکفا می شوند.
وی اظهارکرد: از مرحله دریافت تسهیلات تا خودکفایی، اشتغال مددجویان نظارت می شود و هرکدام از این مددجویان موفق به کسب درآمد ماهیانه بین ۹ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال شده اند و به علت نیاز نداشتن به امداد، خودکفا شده اند.
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت : طرح های اجرا شده توسط مجریان طرح های اشتغال اغلب شامل طرح های کشاورزی، دامپروری، خدمات، حمل و نقل، تولید فرش و گلیم و آبزیان است.
هاشمیان ادامه داد : کل وام های اعطایی به این مددجویان بیش از ۲۲ میلیارد ریال بوده که بیش از ۱۸ میلیارد ریال آن وام بانکی و بیش از چهارمیلیارد آن وام اعطایی از سوی کمیته امداد است.
وی با تاکید بر رشد ۵۵ درصدی خودکفا شدگان نسبت به سال قبل دراین شهرستان یادآوری کرد : سیاست اصلی کمیته امداد، کاهش وابستگی مددجویان به امداد با خودکفا کردن آن ها است.
وی با اشاره به بودجه حدود ۷۰ میلیارد ریالی در حوزه وام های بانکی و امدادی برای بخش اشتغال کمیته امداد، از امیدواری برای افزایش خودکفا شدگان در سال جاری خبر داد.
انتهای پیام /