عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مقاومت اسلامی در برابر حاکمیت ظلم و استبداد مهمترین آرمان ولایت فقیه بوده و برای تحقق اهداف این مقاومت از تمامی جبهه های مردمی حمایت می شود مراغه -پایگاه خبری رصد به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این […]

۸۱۷۱۸۸۶۶-۷۰۰۹۳۷۶۴

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مقاومت اسلامی در برابر حاکمیت ظلم و استبداد مهمترین آرمان ولایت فقیه بوده و برای تحقق اهداف این مقاومت از تمامی جبهه های مردمی حمایت می شود

مراغه -پایگاه خبری رصد به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز مقاومت اسلامی و پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، افزود: محور قرار دادن آموزه های الهی و ائمه اطهار (ع) همیشه در مقاومت اسلامی مد نظر بوده و با توجه به این آرمان ها، این مقاومت همیشه با امکانات کم و اعتقادی قوی، پیروز شده است.

وی اظهارکرد: ایران، عراق، یمن و لبنان به مانند شمشیری برنده در مقابل دشمنان اسلام قرارگرفته اند و دست های خیانتکاران به اسلام و مسلمین را با قدرت قطع خواهند کرد.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به قدرت حزب الله در برابر دشمنان اسلامی به ویژه رژیم صهیونیستی، گفت: حزب الله نیز همانند انقلاب اسلامی ایران همیشه اهداف خود را بر اساس آموزه های ائمه اطهار (ع) دنبال کرده و تا کنون پیروز میدان است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، با اشاره به اول ذی القعده سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، ادامه داد: دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای تبیین و بازخوانی فرهنگ ائمه معصومان(ع) و به ویژه فرهنگ رضوی در بین جوانان و نوجوانان است.

وی یادآوری کرد: وجود نازنین امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) در کشور ما نعمتی برای ایران بوده و تمامی معنویت و موفقیت های انقلاب اسلامی ایران در سایه این دو عزیز و آموزه های الهی بدست آمده است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به پیش رو بودن دهه کرامت، برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این دهه برای نشر و ترویج فرهنگ و معارف دینی ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، همچنین با اشاره به آغاز هفته حج افزود: این کنگره بزرگ اسلامی شناسنامه وحدت و همبستگی امت اسلام بوده که در مدت زمانی معین یکپارچگی خود را به نمایش می گذارند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته در کشور حاشیه هایی برای این کنگره عظیم ایجاد شد اما مردم باید به این نکته توجه کنند که این اتفاق ها ربطی به اصل حج نداشته و برخی اهانت ها به مردم ایران توسط عده ای وهابی انجام شده است.

وی گفت: تبلیغات منفی برای حج از راهکارهای فرقه وهابیت است تا ایران اسلامی و مذهب شیعه را از مکه و خانه خدا دور کنند.

انتهای پیام /