فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : ترویج فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی در بخش های مهم تولیدی از جمله کشاورزی، نوید بخش توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی در جامعه خواهد بود مراغه -پایگاه خبری رصد سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز پنجشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی بسیج سازندگی این شهرستان افزود:ماموریت اصلی […]

۸۱۷۱۷۸۷۲-۷۰۰۹۲۱۶۹

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : ترویج فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی در بخش های مهم تولیدی از جمله کشاورزی، نوید بخش توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی در جامعه خواهد بود

مراغه -پایگاه خبری رصد سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز پنجشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی بسیج سازندگی این شهرستان افزود:ماموریت اصلی بسیج در توسعه اقتصاد کشاورزی، تبیین و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین کشاورزان و توسعه این بخش است.

وی اظهار کرد:کمک به توسعه و تولید مبتنی بر اقتصاد مقاومتی از رویکردهای اصلی بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه بیان کردند : بر اساس منویات مقام معظم رهبری ،استفاده از اقتصاد مقاومتی شیوه ای بسیار پایدار و مهم در راستای تعالی اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

سرهنگ شالچی زاده گفت: بکارگیری شیوه های اسلامی و اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه کشاورزی به ویژه در بین کشاورزان نمونه و بسیجی، راهکار مناسبی برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین گفت: حمایت از توسعه کارآفرینی در صنایع تبدیلی و کشاورزی در اولویت بسیج سازندگی قرار دارد.
علی پاشایی، با بیان اینکه ارائه تسهیلات لازم برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در این راستا صورت می گیرد، افزود: فرهنگ اقتصاد مقاومتی موجب تقویت روحیه جهادی و مایه پیشرفت و تعالی جامعه است.

انتهای پیام /