رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه از علاقه مندان برای شرکت در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی کشور در این شهرستان ثبت نام می کند. پایگاه خبری رصد مراغا به نقل از ابرنا ،حجت الاسلام جعفر جنتی روز یکشنبه افزود: این مسابقات هر سال همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می […]

۸۱۷۱۳۳۸۱-۷۰۰۸۴۴۸۲

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه از علاقه مندان برای شرکت در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی کشور در این شهرستان ثبت نام می کند.

پایگاه خبری رصد مراغا به نقل از ابرنا ،حجت الاسلام جعفر جنتی روز یکشنبه افزود: این مسابقات هر سال همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این مسابقه ها تا ۳۱ مرداد به آدرس الکترونیکی مسابقات قرآن کشور یا به این اداره مراجعه کنند.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه با اشاره به اینکه رشته های ثبت نام در این مسابقه ها شامل ترتیل، قرائت، مفاهیم و حفظ قرآن است، گفت: ثبت نام شدگان در این دوره در گروه سنی بالای ۱۶ سال ویژه برادران و خواهران گروه بندی می شوند.
حجت الاسلام جنتی، ادامه داد: سه نفر برتر هر رشته این مسابقه ها مجوز حضور در مرحله استانی را کسب می کنند.
وی گفت: ثبت نام از گروه های سنی زیر ۱۶ سال نیز بعد از مهر ماه با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان انجام می شود.
حجت الاسلام جنتی، یادآوری کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۷۲۲۲۲۱۰ تماس یا به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان واقع در میدان ۲۲ بهمن مراجعه کنند.

انتهای پیام /*