در پی استیضاح شهردار مراغه از سوی هفت عضو شورای اسلامی این شهر، نادر ابراهیمی با کسب شش رای موافق و پنج رای مخالف در سمت خود ابقا شد مراغه – پایگاه خبری رصد شهردار مراغه، شامگاه چهارشنبه در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی این شهر به سووالات اعضای شوراء پاسخ داد. رییس شورای اسلامی مراغه […]

۸۱۷۰۹۸۷۰-۷۰۰۷۸۳۷۹

در پی استیضاح شهردار مراغه از سوی هفت عضو شورای اسلامی این شهر، نادر ابراهیمی با کسب شش رای موافق و پنج رای مخالف در سمت خود ابقا شد

مراغه – پایگاه خبری رصد شهردار مراغه، شامگاه چهارشنبه در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی این شهر به سووالات اعضای شوراء پاسخ داد.

رییس شورای اسلامی مراغه در مصاحبه با برخی رسانه ها گفت: در این جلسه با توجه به پاسخ های ارایه شده شهردار مراغه، نادر ابراهیمی با شش رای موافق و پنج رای مخالف در سمت خود ابقا شد.

سیدجواد عطار موسوی با بیان اینکه این شورا با طرح استیضاح شهردار به دنبال مقصر نبود، افزود: این اقدام در راستای حق قانونی شورا، احقاق حقوق مردم و پیگیری مطالبات آنها انجام شده است.

دوشنبه هفته گذشته برخی خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی با انتشار نامه هفت عضو شورای اسلامی مراغه حاوی ۱۲ سوال، طرح استیضاح شهردار را ابلاغ کرده بودند و شهردار نیز باید در مدت قانونی ۱۰ روزه به سووالات آنان پاسخ می داد.

انتهای پیام /