رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت : استخر اطهر به دلیل تعمیرات تعطیل بود که با تلاش همکاران به امید خدا تا اخر اردیبهشت به بهره برداری می رسد .

به گرارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ در پی درج پیام باشگاه مخاطبان رصدمراغا در کانال ایتا مبنی بر تعطیلی استخرهای مراغه ، ناصر قهرمان رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : نزدیک به ۶ ماه است که استخر اطهر به دلیل تعمیرات تعطیل است و با تلاش همکاران و با اتمام موتورخانه استخر و یک سری کارهای عمرانی داخلی این نوید را به همشهریان می دهم که تا پایان اردیبهشت سال جاری این مجموعه به بهربرداری برسد .

وی درخصوص استخر رصد نیز افزود : این مجموعه تحت مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان است و اداره ورزش و جوانان بعد از بهربرداری یک مجموعه ورزشی می تواند در خصوص برخی مسائل به آن ورود کند .

وی با اشاره به اینکه سایر استخر های شهرستان پذیرای همشهریان است خاطرنشان کرد : سیاست وزارت ورزش و جوانان اتمام طرح های نیمه تمام است و بر همین اساس اجازه شروع پروژه تازه را نمی دهد ، اما اداره ورزش و جوانان مراغه از سرمایه گذاری بخش خصوص در امر ورزش به خصوص ورزش های آبی استقبال می کند و آماده است تا موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران را مرتفع نماید .

انتهای پیام /

  • نویسنده : جعفر قهرمان