فرمانده سپاه مراغه گفت: عملیات پیروزمندانه دلاور مردان سپاه در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی و تنبیه این رژیم تروریستی همینه پوشالی اسرائیل را نابود کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در جمع بسیجیان پایگاه شهید بهشتی پهرآباد مراغه با اشاره به پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی گفت : در عملیات “وعده صادق” سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طراحی یک عملیات هوشمند و ترکیبی باعث شد هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از بین برود ، تمامی سامانه های دفاعی رژیم صهیونیستی از گنبد آهنین گرفته تا سامانه فلاخن داوود و پیکان و حتی سامانه های کمکی آمریکا و انگلیس و فرانسه نتوانستند جلوی موشک های نقطه زن سپاه را بگیرند .

وی افزود : اهدافی که در این عملیات مورد اصابت موشک های سپاه قرار گرفت مراکز نظامی بودند، از جمله رامون و نواتیم از آن ها به کنسولگری ایران حمله صورت گرفته بود، این مساله یک پیام مهم داشت ،که ایران مثل رژیم کودک کش اسرائیل مراکز عمومی و منازل مسکونی و محل اجتماع مردم عادی را نزده است بلکه حساس ترین مراکز نظامی رژیم را مورد هدف قرار داده است .

وی با بیان اینکه پاسخ ایران طبق ماده ۵۱ منشور ملل متحد انجام گرفته است تصریح کرد : میدان و دیپلماسی مکمل یکدیگر هستند و امروز به حمدالله این اتفاق افتاده است و وزارت امور خارجه کشور پس از این عملیات توانسته است حق دفاع مشروع کشور را در جوامع بین المللی به خوبی تبیین کند .

وی اضافه کرد : اتحاد ملی ای که در این چند روز شکل گرفته است نیز در نوع خود کم نظیر است و حتی کسانی که شاید با نظام رابطه حسنه‌ای نداشتند نیز از این عملیات و حق پاسخ جمهوری اسلامی حمایت کردند .

در اثر بی کفایتی سلاطین بخش‌های زیادی از ایران جدا شده است

فرمانده سپاه مراغه یادآور شد: زمانی این کشور به قدری وابسته استکبار جهانی بود و به قدری سران آن بی کفایت بودند رؤسای جمهور ابرقدرت‌های آن زمان در ایران جلسه می گذاشتند و شاه این مملکت را آنقدر بی ارزش حساب می کردند که اجازه حضور در کنار خودشان نمی داند .

وی با بیان اینکه در اثر بی کفایتی سلاطین گذشته با کوچکترین تجاوزی بخش های زیادی از سرزمین پهناور ایران از کشور جدا شده است افزود: بخش های گسترده ای از این خاک حتی بدون شلیک یک گلوله و بدون اینکه جنگی اتفاق افتاده باشد همانند بحرین تقدیم دیگران شده است .

وی خاطر نشان کرد : به برکت جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب امروز کشور به قدری اقتدار و قدرت دارد که چنین عملیاتی علیه رژیمی انجام می دهد که در ۶ روز تمامی کشورهای عربی را شکست داده بود.

ارتشیان ۴۸ هزار شهید تقدیم اسلام کرده اند

سرهنگ حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۹ فروردین سال ۵۸ حضرت امام با صدور فرمان ۵ ماده ای این روز را به نام ارتشیان سلحشور نامگذاری کرد و فرمودند: امروز ارتش طاغوتی تبدیل به ارتش الهی شد .

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ۴۸ هزار شهید تقدیم اسلام و این ملت کرده است و دوشادوش سایر رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس از کیان و خاک کشور دفاع کرده است .

وی عنوان کرد: در جنگ نیابتی سوریه نیز رزمندگانی از ارتش در این کشور حضور داشتند و در دفاع از حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها حضور پر رنگی داشتند و شهدایی نیز تقدیم اسلام کرده اند .

وی فعالیت‌های ارتش را محدود به حوزه نظامی ندانست و گفت: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در کمک به مردم در بروز حوادث مختلف و فعالیت‌های خیرخواهانه نیز همواره در کنار مردم بوده است.

در پایان این مراسم از ۴۸ نفر بسیجیان ارتشی شاغل و بازنشسته پایگاه شهید بهشتی پهرآباد با حضور فرمانده سپاه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/