به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ مرتضی مینوئی در جلسه تکریم و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان مراغه افزود: باید نگاه ویژه ای به مراغه در زمینه توسعه زیرساخت های ورزشی وجود داشته باشد. وی ادامه داد: بر این اساس ، سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت های ورزشی زمینه ساز کاهش آسیب […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ مرتضی مینوئی در جلسه تکریم و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان مراغه افزود: باید نگاه ویژه ای به مراغه در زمینه توسعه زیرساخت های ورزشی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس ، سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت های ورزشی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی بوده و باید این امر مورد توجه جدی متولیان امر ورزش به ویژه در استان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون سالن‌ها و زیرساخت های موجود ورزشی در این شهرستان در شان و جایگاه ورزش کهن شهر مراغه نیست.

وی با بیان اینکه ترویج ورزش قهرمانی نیازمند توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری است گفت: متاسفانه ظرفیت‌ها و زیرساخت های ورزشی در برخی مناطق حاشیه و شهرک های جدید وجود ندارد لیکن ‌توسعه این امکانات زمینه ساز کشف استعدادهای ناب ورزش قهرمانی خواهد بود لیکن این امر نیازمند همت و همراهی مسئولان ورزش استان است.

وی افزود: تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری و مشکلات موجود آن از جمله اولویت هایی است که توسط مسئولان استانی و شهرستانی در حال پیگیری است.

در این جلسه با حضور علیپور معاون مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، از تلاش های مهدی وجدی قدردانی و ناصر قهرمان به عنوان مدیر جدید اداره ورزش و جوانان مراغه معرفی شد.