جانشین فرمانده سپاه مراغه گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان تدارکات افطاری ساده و سحری در لیالی قدر و توزیع کمک های معیشتی به خانواده نیازمند توسط پایگاه های مقاومت بسیج در مراغه صورت گرفته است .

به گزارش رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار سلیمان رضازاده با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه نهادینه کردن سنت حسنه افطاری ساده، گفت:  برپایی افطاری ساده در ماه رمضان یک سنت حسنه و فرصت ویژه بود و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در زمینه نهادینه کردن این امر مهم پیش‌قدم بودند.

وی افزود : از ابتدای ماه مبارک رمضان سفره افطاری ساده ویژه نمازگزاران محلات ، بسیجیان و خانواده های نیازمند به تعداد ۱۴۳ مورد و ۳۷ هزار پرس توسط پایگاه های مقاومت بسیج و به همت هیئت امنای مساجد ، خیرین و گروه های جهادی در مراغه تهیه و توزیع شده است .

وی خاطرنشان کرد : ظرفیت شب های قدر نیز از جمله مواردی بود که پایگاه های بسیج برنامه های معنوی مختلفی در سطح شهر در این شب ها اجرا کردند و برای نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در این شب ها سحری توزیع شد .

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان یاری کردن نیازمندان اهمیت زیادی دارد تصریح کرد : در این ایام ۲۶۰۰ بسته کمک های مومنانه به ارزش ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در بین قشر کم در آمد و افراد نیازمند شهرستان توزیع شد .

انتهای پیام /