فرمانده سپاه مراغه گفت : پدران و مادران شهدا الگوی صبر و مقاومت در جامعه هستند و تکریم آنان وظیفه همه مسئولان و کارگزاران کشور است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در حاشیه عیادت از مادر شهیدان عبادی که در ۱۴ فروردین انجام گرفت با اشاره به جایگاه بالای پدران و مادران شهدا گفت : خانواده شهدا از جهات مختلف، دارای مقام و منزلت ویژه ای در پیشگاه خداوند و در نظام و جامعه اسلامی اند . پدر و مادر شهید با توجه به این که معمولاً بیشترین نقش را در تربیت شهید ایفاء و با داشتن بیشترین علاقه به فرزند خود او را تقدیم خدا کرده اند از ارزش و جایگاه والایی برخوردار هستند .

وی با بیان اینکه  پدران و مادران شهدا، فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند افزود : تکریم خانواده شهدا به خصوص پدران و مادران شهدا وظیفه تمامی کارگزاران کشور است و مسئولین باید تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات این عزیزان انجام دهند .

به گزارش رصدمراغا ؛ مادر شهیدان قربان و عین الله عبادی به دلیل ابتلا به آنفولانزا در بیمارستان امرالمومنین مراغه بستری بود که فرمانده سپاه مراغه به همراه رییس دانشکده علوم پزشکی از ایشان عیادت کردند .

  • نویسنده : جعفر قهرمان