مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی گفت : اگر کمک های خیرین نباشد آنگونه که باید نمی توانیم به محرومان خدمت کنیم .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ غلامعلی ملامهدی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی در ضیافت افطاری خیرین کمیته امداد مراغه گفت : از ابتدای سال  ۸۵۰ میلیاد تومان برای برای ۱۴۵ هزار مددجو در سطح استان مستمری نقدی هر ماه پرداخت شده است .
وی افزود : در سطح استان ۱۴ هزار و ۳۰۰ یتیم تحت پوشش داریم که از ابتدای سال تا کنون ۱۵۰ میلیارد تومان کمک نقدی به این قشر پرداخت شده است .
وی با اشاره به حمایت های خوب خیرین در استان و مراغه از کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد : خیرین شهرستان مراغه در استان پیشگام هستند و با وجود منابع دولتی اگر این میزان از حمایت خیرین نباشد نمی‌توانیم آنگونه که باید در خدمت محرومین باشیم .

وی خاطرنشان کرد : کمیته امداد امام خمینی (ره) به اذعان کارگروه اشتغال استان به عنوان برترین سازمان ایجاد کننده شغل در استان محسوب می شود و به تعبیری ۵۰ درصد میزان اشتغال استان در اختیار کمیته امداد است .

وی با اشاره به احداث مسکن محرومنین توسط کمیته امداد و سپاه در استان عنوان کرد : هزار و ۸۰ واحد مسکونی در استان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث شده است و در این خصوص جا دارد تشکر ویژه ای از سپاه عزیز داشته باشیم که اگر کمک حال ما نباشد نمی توانیم این میزان از مسکن را احداث کنیم.

انتهای پیام /