فرمانده سپاه مراغه گفت: اسلام سیاسی نوعی از حکومت اسلامی است که جمهوری اسلامی با ارائه آن الگویی برای سایرین ایجاد کرده است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در جمع بسیجیان حوزه های ادارات و کارگری و مهندسین صنعت مراغه در اداره راه آهن با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث تغییر و تحول در دنیا و منطقه شده است گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظم منطقه به نفع جمهوری اسلامی و مقاومت تغییر پیدا کرده است و معادلات شرق و غرب در این منطقه به هم خورده است .

 

وی افزود : قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در حال حاضر به حدی است که حرف اول را در منطقه ، ایران می‌زند و همین امر باعث عصبانیت دشمن به خصوص آمریکا شده است .

وی خاطرنشان کرد: مدل تفکری که اسلام سیاسی ایران معرفی کرده است امروز باعث تغییر معادلات و تحول در منطقه شده است و امروز جبهه مقاومت با اقتدار در مقابل دشمن تا دندان مسلح صهیونیستی ایستادگی کرده است .

وی تصریح کرد: اسلام سیاسی در مقابل اسلام بی خاصیت و سازشکارانه است که حکام عرب ارائه کرده اند که هیچ نقشی در دفاع و مقاومت از تمامیت ارضی یک کشور ندارد که نمونه بارز آن در جنگ ۶ روزه اعراب با اسرائیل نمود داشت .

وی ادامه داد : امروز جبهه مقاومت با الگو قرار دادن اسلام سیاسی انقلاب اسلامی توانسته است معادلات منطقه را تغییر دهد و مقاومت را تنها راه نجات کشورهای اسلامی از زیر یوغ استکبار جهانی معرفی کند .

فرمانده سپاه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت : مشارکت حداکثری در انتخابات برای کشور تولید قدرت می کند و باعث اقتدار نظام در جوامع بین المللی است .

انتهای پیام/

 

 

 

 

  • نویسنده : جعفر قهرمان