فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به اینکه راه و رسم سردار سلیمانی قدرتمندتر از پیش ادامه دارد گفت: جوانان مومن و انقلابی در جبهه مقاومت با سرلوحه قرار دادن مکتب سلیمانی راه این شهید را ادامه داده و پرچم ضداستکباری او را در اهتزاز نگه داشته‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در نشست «بصیرت دینی، همبستگی ملی و مقاومت جهانی» که به‌مناسبت گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در مقابل دیکتاتوری و جولان ابرقدرت‌ها در دنیا و علی الخصوص منطقه و سلطه‌گری آنها برملت‌های مظلوم مقتدرانه ایستادگی کرده است و دشمن را زمین گیر کرده است .

وی افزود: استواری و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و ماندن بر سر عهد و پیمان آغازین، از خود انقلاب دشوارتر و مهم‌تر است ، در هر مقطعی یاران انقلاب اسلامی در معرض آسیب، توطئه و انحراف بوده و دشمنان نیز دنبال فرصتی هستند تا مسیر انقلاب را به سمتی دیگر سوق دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه تصریح کرد: وظیفه مردم انقلابی، مسئولان و یاران انقلاب این است که مطابق منویات عالمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با بصیرت‌افزایی و حفظ اتحاد و یکپارچگی در برابر این ترفند‌ها و توطئه‌ها چون کوهی استوار ثابت‌قدم باشند.

حیدری ضمن تقدیر از برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: چشم و گوش مردم به مراکز علمی و دانشگاه‌ها دوخته شده و استادان، دانشجویان و متولیان مراکز علمی و پژوهشی نقش و مسئولیت بزرگی در قبال انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهیدان دارند.

وی تاکید کرد :  باید با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی توطئه‌های دشمن در مسیر روشنگری و آگاهی‌رسانی حرکت کرد و اجازه نداد هجمه سنگین تبلیغاتی دشمن باورها و اعتقادات مردم را تغییر دهد .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی در طول عمر خود یاران بسیاری را از دست داده و هرگز جای سردارانی همچون شهید سلیمانی پُر نخواهد شد.
وی افزود: جوانان پرشور انقلابی با سرلوحه قرار دادن مکتب سلیمانی باید راه این شهید را ادامه داده و پرچم ضداستکباری او را در اهتزاز نگه داشته‌‌اند.

  • نویسنده : جعفر قهرمان