مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا گفت : فتنه ۸۸ با مدیریت و هدایت مستقیم آمریکا از بیرون و اصلاح طلبان در داخل شکل گرفت .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل زاده در ویژه برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی و تشریح فتنه ۸۸ که در مسجد شهدای مراغه برگزار شد گفت : اتهامی که سال ۸۸ با عنوان تقلب در انتخابات به جمهوری اسلامی ایران زده شد از اساس غلط بود و خودشان هم می‌دانستند که در روند انتخابات جمهوری اسلامی تقلب معنی ندارد .

 

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران افزود : ماموریت اتهام زنی به نظام با عنوان وجود تقلب در انتخابات از طرف آمریکا به تعدادی از اصلاح‌طلبان داده شد جالب آنجا بود که یک سال قبل از انتخابات موضوع کمیته صیانت از آرای انتخابات را پیشنهاد می کردند که در نوع خود تعجب برانگیز بود و مشخص می شد که مساله ای پشت سر این موضوع است .

 

وی خاطرنشان کرد: در روز انتخابات چندین ساعت قبل از پایان رای گیری و پیش از اینکه هنوز رای حتی یک صندوق نیز شمرده شود میر حسین موسوی اعلام می کند پیروز قاطع انتخابات با اختلاف بسیار بالا اینجانب هستم و آتش فتنه را روشن می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه نقشه راه اندازی فتنه در سال ۸۸ توسط آمریکا کشیده شده بود تصریح کرد : تمام این مسائل سناریویی بود که از بیرون به اصلاح طلبان دیکته شده بود و هر کدامشان تیکه ای از پازل فتنه گری در سال ۸۸ بودند ؛ همسر هاشمی رفسنجانی اعلام می‌کند اگر آقای موسی پیروز نشد بریزید بیرون و شرایط را نا امن کنید

 

وی اضافه کرد: فتنه ۸۸ مقدمه ای بود برای ایجاد کودتای مخملی در ایران با رنگ سبز ، همان سناریوی که بر سر کشورهای مختلف آوردند و نظامشان را ساقط کردند .

 

وی با تاکید به نقش هاشمی رفسنجانی در فتنه ۸۸ عنوان کرد : بر اساس اسناد معتبر مدیریت جریان فتنه در سال ۸۸ با شخص آقای هاشمی رفسنجانی بود و برای به نتیجه رساندن آن جلسات متعددی برگزار می کردند و هدفی جز براندازی جمهوری اسلامی نداشتند .

 

وی ادامه داد : توطئه دشمن در حوادث سال ۸۸ کشاندن تجمعات و اعتراضات به سمت بیت رهبری و نفوذ نیروهای نظامی آمریکا از مرزهای کشور به خصوص مرز افغانستان به استان های مرزی و راه اندازی جنگ داخلی بود .

 

وی با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی گفت : مردم بیدار ، آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با خروش خودشان در ۹ دی ماه این هجم از فتنه گری را خنثی کردند و اجازه ندادند توطئه دشمنان به نتیجه برسد .

 

وی افزود : اهمیت ۹ دی در تاریخ انقلاب ما به حدی است که رهبر معظم انقلاب این روز را یوم الله نامیدند ، ملت بزرگ ایران در پاسخ به اهانت فتنه‌گران روز حماسه آفریدند .

 

  • نویسنده : جعفر قهرمان