فرمانده سپاه عاشورا گفت : شهدا و خانواده‌هایشان از ارزش‌های معنوی انقلاب‌اند و تمامی پیشرفت هایی کشور مدیون خون شهدا است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبیری رصدمراغا ؛ سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده در یادواره شهدای دانشجوی مراغه که در مسجد امام صادق (ع) دانشگاه مراغه برگزار شد، گفت: اگر شهدا نبودند، نابودی انقلاب و تجزیه کشور حتمی بود، استکبار جهانی در طول ۸ سال جنگ تحمیلی یک جنگ نیابتی تمام عیار علیه انقلاب نوپای مردم ایران شروع کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور را مدیون شهدا هستیم، افزود: امروز به برکت خون پاک شهدای گرانقدر کشور مقتدر شده است و در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته‌ایم.

وی تصریح کرد : کشور ما از همان روزهای اول پس از انقلاب از سوی قدرت های جهانی تحریم شده است و در عین حال با حوادث مختلفی از جمله جنگ تحمیلی ، فتنه های مختلف و ایجاد نا امنی توسط گروه های مسلح ترور دانشمندان و حوادث مختلف دیگری روبرو بوده است .

وی خاطرنشان کرد : حق و باطل از اول خلقت انسان رودر روی هم بوده اند و این نبرد تا امروز ادامه پیدا کرده است ، ملت ایران با عبرت گرفتن از تاریخ و با بصیرت تمام می دانند که اگر روی پای خود نایستند و مقتدر و قوی نشوند کشورهایی مثل آمریکا که مصداق باطل هستند به آنها کمک نخواهند کرد.

سردار عباسقلی زاده یادآور شد : بزرگترین چیزی که می‌تواند یک کشور را تهدید کند جنگ است که مردم عزیز ما چه در جنگ تحمیلی و چه بعد ها در مرزهای مختلف کشور و اخیرا در رودر رویی با گروه هایی مثل داعش که قصدش تصرف ایران بود سربلند بیرون آمده اند .

وی تاکید کرد : دشمن از هیچ چیزی به اندازه قدرت و ایستادگی مردم یک کشور واهمه ندارد و این مساله در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها و بارها ثابت شده است ، در طول تاریخ اسلام نیز اینگونه بوده است ، تا زمانی که امت اسلامی دلدادگی نسبت به رسول گرامی اسلام داشتند از گزند حوادث به دور بودند تا زمانی که دچار انحراف شدند و رهنمود های پیامبر را فراموش کردند دچار خسران شدند .

وی عنوان کرد : امروز نیز پس از ۱۴۰۰ سال همانگونه است ، مردم و مسئولین ما تا زمانی که فرامین رهبر معظم انقلاب را سر لوحه کارهایشان قرار داده اند موفق بوده اند و پیشرفت کرده اند و هر جا فرمایشات ولایت کم اهمیت تلقی شده است زیان دیده ایم .

وی در همین خصوص ادامه داد : رهبر معظم انقلاب سالهاست شعار سال را بر محور مسائل اقتصادی و معیشت مردم نامگذاری می کنند ولی متاسفانه مسئولین بیشتر از آنکه گوششان به فرامین رهبر فرزانه انقلاب باشد چشمشان به بیگانگان بوده است .

وی اضافه کرد : هر کشوری که به استکبار جهانی و آمریکا تکیه کرد و تصور این را داشت که می تواند با ارتباط با آمریکا پیشرفت خواهد کند دچار شکست شده است که نمونه های بارز آن در منطقه کاملا مشخص است .

وی با اشاره به شکست هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا گفت : در مقابل کشورها و ملت هایی که مقاومت و ایستادگی را سرلوحه خود قرار داده اند روز به روز پیشرفت کرده اند و دشمنان را به زانو درآوردند که مصداق بارز آن امروز مردم مقاوم فلسطین هستند که اسرائیل را عاجز و ناتوان کرده اند .

وی در بخش پایانی صحبت های خود تاکید کرد : امروز هر مسئولی از خدمت به مردم و در روند پیش روندگی کشور از مسئولیت خود کوتاهی کند به تعبیر رهبر کبیر انقلاب به آتش غضب الهی خواهد سوخت .

وی با اشاره‌ به خدمات دولت انقلابی گفت : از اقدامات مهم این دولت مهار کرونا بود که سه ماه بعد روی کار آمدن دولت از روزی چهارصد نفر به حداقل رسید و پس از ۸ ماه به صفر رسید

وی خاطرنشان کرد : راه اندازی کارخانجاتی که از مدار تولید خارج شده بودند از اقدامات خوب این دولت بود که بیش از ۱۰ هزار کارخانه را بر چرخه تولید بازگرداند .

وی تصریح کرد : ایجاد ارتباط موثر با کشورهای مختلف از جمله کشورهای منطقه از جمله کارهای ارزشمندی است که این دولت توانسته است موفقیت های چشم گیری در این مورد داشته باشد .

زمینه سازی برای انواع پیشرفت های مختلف در عرصه های علمی ، نظامی ، اقتصادی ، امنیتی و … و تامین زیرساخت های اساسی کشور از جمله مواردی است که دولت در این خصوص توفیقات خوبی به دست آورده است .

انتهای پیام