معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از افزایش ۱۰ درصدی پذیرش فرهنگیان در مراکز خدماتی مراغه در سفرهای تابستانی خبرداد. مراغه – پایگاه خبری رصد جلیل اسلامی گفت:ستاد های اسکان فرهنگیان مراغه در قالب خانه معلم و مدارس هر روز آمادگی کامل جهت پذیرش از ۱۰۰ نفراز مسافران سفر های تابستانی را […]

۸۱۷۰۴۱۱۶-۷۰۰۶۹۱۴۹

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از افزایش ۱۰ درصدی پذیرش فرهنگیان در مراکز خدماتی مراغه در سفرهای تابستانی خبرداد.

مراغه – پایگاه خبری رصد جلیل اسلامی گفت:ستاد های اسکان فرهنگیان مراغه در قالب خانه معلم و مدارس هر روز آمادگی کامل جهت پذیرش از ۱۰۰ نفراز مسافران سفر های تابستانی را دارند.

وی افزود : امسال میزان پذیرش مسافران سفر های تابستانی در ستاد های اسکان فرهنگیان این شهرستان نسبت به سال گذشته ده درصد افزایش یافته است.

جلیل اسلامی با اشاره به اینکه مرحله تابستانی ستاد اسکان فرهنگیان مراغه از مرداد جاری آغاز شده است، افزود: تا کنون ۱۱۰ مسافر از خدمات رفاهی این شهرستان بهره مند شده اند.

مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: در محل های اسکان، امکانات رفاهی مانند تلویزیون و تختخواب های مناسب فراهم بوده و یک وعده غذای گرم رایگان در هر روز به مسافران ارایه می شود.

اسلامی، ادامه داد: برای تامین رفاه حال مسافران فرهنگی، بسته های ضروری و فرهنگی و راهنمای گردشگری در اختیار آن ها گذاشته می شود.

انتهای پیام /