سرهنگ پاسدار رضازاده، جانشین فرمانده سپاه مراغه گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته برکات بی شماری در عرصه های گوناگون داشته که عصر جمهوری اسلامی را عصر جدید و متفاوت با همه تاریخ ایران قلمداد کرد . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصد مراغا، جانشین فرمانده سپاه مراغه در جلسه تکریم و معارفه حوزه بسیج ۱۳ قدر ضمن اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته برکات بی شماری در عرصه های گوناگون داشته که عصر جمهوری اسلامی را عصر جدید و متفاوت با همه تاریخ ایران قلمداد کرد .

سرهنگ پاسدار سلیمان رضازاده ، ضمانت حفظ تمامیت ارضی ایران با وجود دشمنی های دشمنان خارجی در راس آنها استکبار جهانی و ماندگاری نظام اسلامی در گام دوم انقلاب را از برکات انقلاب دانست و گفت : همه این برکات به قدرت بسیج کنندگی ولایت فقیه در عصر جدید بوده است .

رضازاده در ادامه سخنان خود ضمن تلاش دشمنان در خصوص برنامه ریزی برای جوانان گفت : امروز دشمن با فضای مجازی و ایجاد شبهه تلاش می کند در جنگ شناختی ، قله فکری جوانان را تصاحب کند و تلاش می کند قبح گناه را در جامعه بشکند که لازمه آن اهتمام به ترویج و مبانی دینی و اخلاقی در سطح جامعه بالاخص بین جوانان یک جهاد است .

در ادامه مراسم از تلاش‌های چندین ساله سرگرد پاسدار علی ابراهیمی تکریم شد و سروان پاسدار مهدی اقتصادی بعنوان فرمانده جدید حوزه ۱۳ قدر معرفی گردید.

  • نویسنده : حسام الدین بی مثل
  • منبع خبر : رصد مراغا