به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ کمالی، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: امسال برای تأمین گاز مشترکین استان آذربایجان شرقی، بیش از ۱۱ میلیارد مترمکعب گاز دریافت شده است.   وی با اشاره به روند افزایشی گاز دریافتی در سال های اخیر افزود: این روند افزایشی در مقایسه با سال های قبل تفاوت بالاتری داشته […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ کمالی، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: امسال برای تأمین گاز مشترکین استان آذربایجان شرقی، بیش از ۱۱ میلیارد مترمکعب گاز دریافت شده است.

 

وی با اشاره به روند افزایشی گاز دریافتی در سال های اخیر افزود: این روند افزایشی در مقایسه با سال های قبل تفاوت بالاتری داشته است. هم اکنون یک میلیون و مشترک معادل ۹۹٫۹ درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

کمالی تصریح کرد: با توجه به اتمام گازرسانی بخش خانگی در سال جاری اولویت تمین گاز بخش های صنعتی و مصارف عمده خواهد بود. اکنون مهم ترین رویکرد در بحث انرژی مصرف گرایی در کشور و عدم نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه بوده و بازگرداندن مصرف انرژی پاک گاز به مدار درست و صرفه جویی نوعی الزام ملّی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تأکید کرد: پروسه تأمین گاز امری پیچیده، سخت و هزینه بر بوده و علاوه بر این موضوع، مصرف گرایی بیش از حد نیز افت جان سرمایه ملّی کشور شده و با ایجاد ناترازی تولید و مصرف در زمستان های سخت، منجر به تحمیل چالش افت فشار یا قطع گاز می شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : رایدپرس