فرمانده سپاه مراغه گفت: نام و یاد شهدا انقلاب اسلامی باید زنده بماند و در این زمینه زبان هنر و رسانه بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در آئین گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در جمع هنرمندان مراغه ای گفت : برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای والامقام دفاع مقدس باید از زبان هنر استفاده کرد .

وی افزود : پیام شهدا حفظ اعتقادات و باورهای دینی مردم است که ابزار مهم این کار بزرگ بهره مندی از هنر است .

وی تصریح کرد : ایثار و شهادت فرهنگی است که باید ادامه پیدا کند و مراغه به دلیل برخورداری از سبقه تاریخی در گذشته و کارنامه درخشانش در دفاع مقدس ، باید به صورت ویژه و محسوس مورد توجه هنرمندان شهرستان قرار بگیرد .

وی خاطرنشان کرد : انجمن های ادبی باید فعال و پویا باشند و سپاه و بسیج و به تبع آن کانون بسیج هنرمندان با تمام توان از هنرمندان متعهد حمایت می کند .

وی تاکید کرد : تمام مجموعه های مرتبط با هنر و هنرمندان از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای شهر باید با تمام توان از هنرمندان حمایت کنند .

به گزارش رصدمراغا: فرمانده سپاه مراغه با معرفی استاد محمد حسین امینی به عنوان مسئول بسیج هنرمندان سپاه مراغه از تمامی هنرمندان شهرستان دعوت کرد با تقویت کانون هنرمندان و ارائه و تولید آثار فرهنگی و هنریِ ارزشی و فاخر نقش اثرگذاری در جامعه داشته باشد.
انتهای پیام /