اختلافات بین برخی از مسئولین مراغه در چند روز گذشته که گویا تمامی هم ندارد باعث فراموشی مسائل و مشکلات اصلی شهرستان در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی ،فرهنگی و … شده است.

به گزارش پایگاه خبری رصدمراغا؛ چند صباحی است که کهن شهر مراغه در اثر اختلافات و سیاسی بازی های سیاسیون شهر دچار مشکلاتی شده است و گویا هیچ طرف این اختلاف نمی خواهد کوتاه بیاید و هر روز شکاف این اختلافات بیشتر و بیشتر می شود .

اما نکته ای که باید هر کدام از این حضرات توجه نمایند این موضوع مهم است که آسیب اصلی این جریانات متوجه هیچ کسی نمی شود الا مردم این شهر شریف و آینده نه چندان روشنش !!!

برای درک بهتر مساله چند نکته را بیان می کنیم :

پر واضح است که سرگرم شدن مسئولین شهری به چنین جریاناتی باعث شده است کارهای مهمی که باید در بخش های مختلف اقتصادی ، عمرانی ، فرهنگی و … انجام می گرفت همگی به باد فراموشی سپرده شود !

امسال سال مهار تورم و رشد تولید است ، در شهر مراغه که دومین شهر استان آذربایجان شرقی بعد از مرکز استان است در این دوماه سپری شده کدام تدابیر و برنامه های اساسی برای تحقق شعار سال انجام گرفته است ؟

برای رشد تولید کدام واحد تولیدی از شهرک ارواح (شهرک صنعتی مراغه) که اکثر واحد های آن راکد هستند به چرخه تولید بازگشته است ؟ چند نفر جوان جویای کار در بخش صنعت صاحب شغل شده اند ؟

آیا از وضعیت بازار خبر دارید ؟

آخرین بار کی در بازار حاضر شده اید و مشکلات و چگونگی نظارت بر قیمت ها را رصد کرده اید کی بود ؟

وضعیت آرد و نان در مراغه چگونه است ؟

وضعیت جاده مراغه هشترود در کدام مرحله است؟

چه کارهایی برای جذب اعتبار بیشتر برای آزادراه انجام گرفته ؟

از باغاتی که امسال اکثرشان دچار سرمازدگی شده اند چه خبر ؟

کشاورز بیچاره ای که چشم امیدش به محصولش است امسال باید چه گُلی به سر کند ؟

وضعیت بازار دام چگونه است ؟

چه بلایی سر چند ده واحد مرغداری مراغه آمده است؟ ( یک زمانی مراغه بعد از کرج دومین شهر کشور در تامین مرغ و تخم مرغ بود )

کدام کار تولیدی و سرمایه گذاری در طول سال قرار است در مراغهِ رکورد دار بی کاری در استان آذربایجان شرقی انجام بگیرد؟

الحمدلله بعضی کارها و مشکلات روستایی از جمله زیرگذر داش آتان، پل تازه کند و کهجوق نیز چند روز مانده به انتخابات مجلس به بهره برداری خواهند رسید و اینکه چندین ماه است که مردم دچار مشکل هستند اهمیتی ندارد !!!

در حوزه گردشگری کدام برنامه شاخص و تاثیرگذار قرار است در شهرستان انجام پذیرد؟

و هزاران مشکلات و موانعی که باید برای به نتیجه رسیدن هر کدامشان شبانه روز تلاش کرد در صورتی که در اثر مشغول شدن به مسائل حاشیه ای ، خود تبدیل به حاشیه های بی اهمیت شده اند !

آقایان مسئول !
حال این شهر خراب است ، به دادش برسید ، آستین هایتان را برای برون رفت از چنین وضعیتی بالا بزنید ، این کشمکش ها و اختلافات که امروز نقل محافل هر کوچک و بزرگی شده است چیزی جز پسرفت و عقب گرد عایدات دیگری ندارد .

 

مطمئنا در صورت ادامه دار بودن این شرایط مطالب بعدی با شفافیت بیشتر و خطاب به مسئولین و رده های بالاتر نوشته خواهد شد .

 

انتهای پیام/