فرمانده سپاه مراغه گفت: در راستای ایجاد اشتغال بین مردم به خصوص جوانان سال گذشته ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از طرف بسیج سازندگی سپاه مراغه اعطا شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در مراسم تجلیل از جهادگران برتر بسیج سازندگی سپاه مراغه گفت: بسیج سازندگی پس از جدایی از جهاد سازندگی رسالت خود در خصوص محرومیت زدایی در مناطق محروم و دور دست را به خوبی انجام داده است .

 

وی افزود : اوج فعالیت های بسیج سازندگی در سال های اخیر در ایام کرونا نمود عینی پیدا کرد و گروه های جهادی در عرصه‌های مختلفی که مردم نیاز داشتند تاثیر گذار بود .

 

وی تصریح کرد: ۲۶۰ گروه جهادی ثبت شده در اطلس جهادی بسیج سازندگی در شهرستان مراغه فعالیت دارند که در ایام و مناسبت های مختلف به صورت جهادی در عرصه های مختلف ایفای نقش می کنند.

 

وی با اشاره به برنامه های شاخص انجام گرفته در سال گذشته در مراغه خاطرنشان کرد: ساخت ۲۴ خانه محروم ، ۱۲ مرمت و بهسازی خانه محروم ، مرمت ۴ مسجد و ساخت ۲ غسالخانه از جلمه کارهای بسیج سازندگی در بخش محرومیت زدایی است .

 

وی عنوان کرد: توزیع بالغ بر ۵۰ هزار بسته معیشتی در ایام و مناسبت های مختلف بین نیازمندان شهرستان

 

تهیه و توزیع ۲۵۰۰ کیف و کفش و لوازم التحریر ، ویزیت رایگان با همکاری دانشکده علوم پزشکی در مناطق محروم از جمله عملکرد بسیج سازندگی در طول سال گذشته است .

 

وی اضافه کرد : حضور در مناطق زلزله زده خوی و پخت و توزیع بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم در بین مردم زلزله زده از جمله برنامه های مهمی بود که در اواخر سال گذشته انجام پذیرفت.

 

وی ادامه داد : در راستای اشتغال زایی و اعطای وام های کم بهره سال گذشته ۲۶۰ میلیارد ریال وام اشتغال زایی از طرف بسیج سازندگی به جوانان جویای کار تسهیلات اختصاص یافته

به گزارش رصدمراغا ؛ پایان این آیین از جهادگران برتر و صندوق های قرض‌الحسنه موفق در طول سال گذشته تجلیل به عمل آمد.