فرمانده سپاه مراغه گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از زمان تشکیل تاکنون در عرصه‌های مختلف کارنامه درخشانی داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت : انقلاب اسلامی با محوریت معمار کبیر آن را می توان به عنوان یکی از شاهکارهای قرن معاصر به حساب آورد.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه شکل گرفته است و زمینه ساز پیدایش نوعی از حکومت و نظام سیاسی بر اساس جهان بینی توحیدی شده است .

 

وی با اشاره به ابتکار تاریخی حضرت امام در تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تشکیل سپاه پاسداران و بسیج نقطه عطفی در موفقیت های نظام و تضمینی برای پاسداری از انقلاب و دست آورد های آن به حساب می آید.

 

وی تصریح کرد: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و توسط جوانان مومن و انقلابی تشکیل شده است و از همان لحظه تشکیل تا کنون مایه خیر و برکت و قدرت سازی نظام و خار چشم دشمنان داخلی و خارجی بوده است و توانسته است در مقاطع مختلف در مقابل تهدیدات سربلند بیرون بیاید .

 

وی با اشاره به فرمایش تاریخی حضرت امام که ” اگر سپاه نبود کشور هم نبود ” یادآور شد: سپاه همواره خودش را با قطب نمای ولایت فقیه تنظیم کرده و در شرایط سخت کشور که اوج آن در هشت سال دفاع مقدس بود توانست کارنامه درخشانی از خود نشان دهد .

 

وی اضافه کرد: دشمن برای ضربه زدن به کشور و نابودی انقلاب اسلامی مزدورانی را تربیت کرده است و سعی داشته از طریق آنان به نظام اسلامی ضرباتی وارد کند اما همیشه سینه ستبر سپاه و بسیج در مقابل این دسیسه ها در نقاط مرزی و داخل کشور سپر مستحکم نظام و انقلاب بوده است .

 

وی با بیان اینکه سپاه همواره اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بوده است عنوان کرد: آن زمانی که حتی سیم خاردار به ما نمی دادند توسط جوانان همین مملکت و در سپاه پاسداران توانستند با عمل به شعار ما می‌توانیم پیشرفت های بی نظیری در عرصه های مختلف نظامی به دست بیاورند .

 

وی ادامه داد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملکرد موفقی در عرصه های مختلف از جمله تامین امنیت پروازی در کشور ، حفاظت از شخصیت ها که در اوایل انقلاب مورد سوء قصد منافقان شدند ، تامین امنیت مرزهای شمالغرب، جنوب شرق ، خلیج فارس و مرزهای دریایی ، محرومیت زدایی ، مقابله با بلایای طبیعی و سایر زمینه ها از خود نشان داده است .

 

وی با اشاره به موفقیت چشم گیر سپاه در ساخت موشک و افزایش توان قدرت موشکی کشور گفت : ساخت موشک های بالستیک خرمشهر ، خلیج فارس ، هرمز یک ، قیام ، فاتح ، مبین ، زهیر ، عماد ، دزفول ، ذوالفقار و موشک های کروز سومار و هویزه و موشک هایی با برد ۲ هزار کیلومتر باعث اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های موشکی شده است و به جرات می‌توان ادعا کرد اگر رژیم صهیونیستی خطایی کند با همین توان موشکی با خاک یکسان خواهد شد .

 

وی افزود : سپاه در در عرصه بین‌الملل به خصوص در منطقه نیز عملکرد خیره کننده ای داشته است و توانسته است معادلات دشمنان در منطقه را به هم بزند که نمونه بارز آن نابودی داعش توسط سپاه قدس و سید الشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود .

 

وی در پایان با بیان اینکه سپاه در تامین امنیت داخلی نیز عملکرد موفقی داشته است تصریح کرد : در همین اغتشاشات اخیر که دشمن با یک جنگ ترکیبی و شناختی و با کمک تمامی عوامل خود از منافقین گرفته تا سلطنت‌ طلبان و ضد انقلاب و گروه هایی مسلح اکراد و ‌… به دنبال براندازی بود سپاه و بسیج با همکاری سایر نیروهای مسلح کشور نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند .

 

انتهای پیام/