فرمانده سپاه عاشورا گفت : شهدا با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا اهداف و آرمان‌های امام(ره) حفظ شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده در آیین بزرگداشت سومین سالگرد ارتحال پدر شهیدان کرمی که در مسجد جامع مراغه برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی تنها تکیه گاه ملت های آزادی خواهی است که به دنبال آزادی و رهایی از زیر بار سلطه قدرت های استکباری جهان هستند .

سردار عباسقلی زاده افزود: امروز جمهوری اسلامی قدرت اول منطقه است و این جایگاه مهم به برکت خون پاک شهیدان گرانقدری است که خونشان نهال این انقلاب را آبیاری کرده است .

وی اضافه کرد: بصیرت و آگاهی مردم ارزشمند ایران عزیز در تمامی برهه های مختلف و در هر زمانی که تهدیدی علیه کشور وجود داشته است تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است .

فرمانده سپاه عاشورا افزود: با هدایت‌های رهبر فرزانه و حکیم، مردم انقلابی ایران همه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده اند.

سردار عباسقلی زاده گفت: اگر در کشور مشکلات اقتصادی داریم و معیشت مردم دچار مشکل شده است در اثر بی توجهی برخی مسئولان به فرمایشات مقام معظم رهبری در طول سال های گذشته بوده است .

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: تلاش مردم ایران برای دستیابی به فناوری پهپادی و موشکی عمل به آیات قرآن مجید برای کسب قدرت بازدارنده در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره‌ به موضع گیری های اخیر کشور آذربایجان در مقابل جمهوری اسلامی اضافه کرد: کشورهای استکباری و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی خونخوار دلسوز مردم جمهوری آذربایجان نبوده و نیستند و تلاش آن‌ها ایجاد فتنه جدید در منطقه است.

وی افزود: مردم جمهوری آذربایجان برادران و خواهران مردم ایران هستند و دولتمردان این کشور نباید فریب امریکا و اسرائیل را بخورند و در دام صهیونیستها بیفتند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه هم در این مراسم گفت: مردم شهید پرور مراغه در تمامی صحنه های انقلاب حضور فعال داشته اند.

سرهنگ حیدری افزود: در این شهرستان ۲۸ خانواده برای عزت و سربلندی ایران اسلامی ۲ و ۳ شهید تقدیم کرده اند.