🔹️آیت‌الله رئیسی در نشست مشترک اعضای هیئت دولت و استانداران: در کنار تعقل و تدبر برای پیشبرد امور، از بهره گرفتن از نظرات کارشناسان حتی کسانی که ممکن است با این دولت زاویه داشته باشند، غافل نشوید. 🔹️رئیس‌جمهور با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی خطاب به کارگزاران دولت تاکید کرد […]

🔹️آیت‌الله رئیسی در نشست مشترک اعضای هیئت دولت و استانداران: در کنار تعقل و تدبر برای پیشبرد امور، از بهره گرفتن از نظرات کارشناسان حتی کسانی که ممکن است با این دولت زاویه داشته باشند، غافل نشوید.

🔹️رئیس‌جمهور با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی خطاب به کارگزاران دولت تاکید کرد که با پیگیری دقیق و کامل امور مربوط به حوزه کاری خود، پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا بتوانند پیشگیری‌ و برخورد مناسب، به موقع و زمان‌شناسانه داشته باشند.

🔹️آیت‌الله رئیسی با توصیه به استانداران برای میدان دادن واقعی به بخش خصوصی و تعاونی در راستای افزایش سرمایه‌گذاری به عنوان پیشران رشد اقتصادی اظهار داشت: یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه ارتقای بهره‌وری در استان‌ها موضوع تفویض اختیارات به استانداران است که باید چارچوب آن و مصادیق اختیاراتی که می‌شود به استانداران واگذار کرد، هر چه سریع‌تر مشخص و نهایی شود.