معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: ۷۰ طرح عمرانی توسط بخشداری مرکزی این شهرستان در حال اجراست. مراغه – پایگاه خبری رصد ظفر محمدی، روز یکشنبه در آیین آغاز عملیات احداث پل روستایی یای شهری این شهرستان افرود: این طرح ها شامل ۶۹ طرح دولتی و یک طرح مشارکتی است. وی با […]

yay_shahri

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: ۷۰ طرح عمرانی توسط بخشداری مرکزی این شهرستان در حال اجراست.

مراغه – پایگاه خبری رصد ظفر محمدی، روز یکشنبه در آیین آغاز عملیات احداث پل روستایی یای شهری این شهرستان افرود: این طرح ها شامل ۶۹ طرح دولتی و یک طرح مشارکتی است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح های دولتی ۴۰ میلیارد ریال اعتبار تصویب شده که با روند اجرای آن ها اعتبار مورد نیاز تزریق می شود، اظهار کرد: این طرح ها شامل آسفالت ریزی، معبر سازی و احداث برخی ابنیه های عمومی است.

فرماندار ویژه مراغه گفت: پل روگذر یای شهری این شهرستان طرح مشارکتی دهیاری و مردم این بخش است که با یک میلیارد ریال اعتبار و مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم روستا احداث می شود.

محمدی، ادامه داد: عملیات اجرایی دو پل روستایی شامل پل روستای سعیدآباد با ۸۵۰ میلیارد ریال و پل روستای کهلان با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار مشارکتی مردم، در آینده نزدیک آغاز می شود.

وی یادآوری کرد: پل روستایی یای شهری به طول هشت متر در یک دهنه به عرض شش متر و به ارتفاع سه متر از سطح آب احداث می شود.

بخش مرکزی مراغه با ۷۴ روستا دارای ۶۸ هزار نفر جمعیت بوده که تمام روستاها دارای شورای اسلامی با ۲۴۵ نفر عضو بوده و ۵۷ روستا نیز دارای دهیاری است.

مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل و دارای ۱۷۳ روستا شامل ۷۴ روستا در بخش مرکزی و ۹۹ روستا در بخش سراجوست.

این شهرستان با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۷ کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام /*