فرمانده سپاه مراغه با اشاره به هراس دشمن از اقتدار نظام اسلامی تأکید کرد: اغتشاشات اخیر به دلیل هراس دشمن از قدرت گرفتن بیشتر ایران اسلامی بود .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در بازدیدو تجلیل از خانواده شهیدان کرمی با اشاره به اینکه دشمن امنیتی که در کشور هست را بر نمی تابد گفت : اتفاقات و اغتشاشات امروز به‌خاطر مشکلات اقتصادی کشور نیست، بلکه دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی در هراس است و این قدرت و عظمت را برنمی‌تابد.
وی افزود : دشمنی با انقلاب اسلامی از همان روزهای آغازین انقلاب وجود داشت و اکنون نیز وجود دارد ، دشمن از بین نرفته است بلکه شکل دشمنی اش عوض شده است
وی با اشاره به نعمت امنیتی که انقلاب به ارمغان آورده است خاطرنشان کرد : در دوران پیش از انقلاب به دلیل وجود اراذل و اوباش در شهرها کسی نمی توانست بعد از تاریکی شب بیرون باشد ، امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم در هر ساعت از شبانه روز می توانند آزادانه و بدون اضطراب رفت آمد کنند .
به گزارش رصدمراغا ؛ شهید اصغر کرمی در ۵ دی ماه ۱۳۵۰ در مراغه متولد و در ۲۸ خردادماه ۱۳۶۷ در منطقه ماووت براثر اصابت ترکش به شهادت رسید و طلبه شهید رسول کرمی در ۲۰ آذر ماه ۱۳۴۵ متولد و در ۱۴ بهمن ماه ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و برادرش شهید سیروس کرمی در ۲۰ تیر ماه ۱۳۴۲ متولد و در ۵ فروردین ماه ۱۳۶۵ در عملیات والفجر هشت، منطقه عملیاتی فاو براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
پدر شهیدان کرمی جانباز سرافراز بسیجی حاج بهمن کرمی، که چهره ماندگار آموزش و پرورش شهرستان مراغه بود در اول دی ماه ۱۳۶۲ در منطقه پیرانشهر آذربایجان غربی براثر انفجار مین به مقام جانبازی نائل آمد.