حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی ،بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از توافق هسته ای را موجب وحدت بیشتر در بین آحاد مردم و نقطه قوت دولت برای ادامه این روند دانست حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی امام جمعه شهرستان و عضو مجلس خبرگان رهبری در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت : اگر تدابیر […]

۸۱۶۸۶۶۸۸-۷۰۰۳۹۷۹۰

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی ،بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از توافق هسته ای را موجب وحدت بیشتر در بین آحاد مردم و نقطه قوت دولت برای ادامه این روند دانست

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی امام جمعه شهرستان و عضو مجلس خبرگان رهبری در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت : اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود بدون شک در جامعه دودستگی ایجاد می شد که این مساله مهمترین خواسته دشمنان برای رسیدن به نقشه های خود در داخل ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد : وحدت و آرامش در جامعه ، نقطه عطف تمامی موفقیت های انقلاب اسلامی ایران از اول پیروزی تا کنون بود. و مردم باید قدر این انسجام ،آرامش و وحدت ملی را بدانند .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و بازتاب بیانات ایشان در رسانه های داخلی و بین المللی گفت : در جریان توافق هسته ای رهبر معظم انقلاب مانند قبل با بیانات خود توانستند وحدت رویه ای بین مخالفان و موافقان در این عرصه ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، با تاکید بر قدر دانستن انسجام و وحدت ملی، خاطرنشان کرد : بعضی از افراد در داخل و خارج از کشور به بهانه توافق هسته ای در صدد بودند تا دوگانگی بین مردم ایجاد کنند تا مانع قدرت نفوذ فکری و اندیشه انقلاب اسلامی ایران در عرصه های بین المللی شوند.

وی تاکید کرد :مردم و فرهیختگان جامعه باید با توجه به بیانات رهبری، برنامه ها و کارهای خود را همسو با رهبری قرار دهند تا انقلاب اسلامی ایران بتواند در عرصه های ملی و بین المللی موفقیت های بیشتری کسب کنند.

امام جمعه مراغه گفت : از سخنان رهبر معظم انقلاب در جریان مذاکرات هسته ای و دوران پس از توافق می توان نتیجه گرفت که خطوط و اصول قرمز نظام باید حفظ شود و این مساله بدون شک نیازمند وحدت رویه در بین تصمیم گیرندگان و فرهیختگان جامعه است.

انتهای پیام /