مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری ۱۵ زندانی مالی با کمک خیران از زندان این شهرستان آزاد شدند. مراغه – پایگاه خبری رصد سید علاالدین نقیبی، روز دوشنبه افزود: این تعداد زندانی از اهالی مراغه و عجب شیر بودند که خیران برای آزادی آنان ۳۳۰ میلیون ریال کمک […]

۸۱۶۸۸۵۱۳-۷۰۰۴۲۹۱۷

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری ۱۵ زندانی مالی با کمک خیران از زندان این شهرستان آزاد شدند.

مراغه – پایگاه خبری رصد سید علاالدین نقیبی، روز دوشنبه افزود: این تعداد زندانی از اهالی مراغه و عجب شیر بودند که خیران برای آزادی آنان ۳۳۰ میلیون ریال کمک مالی کردند.

وی اظهار کرد: هم اکنون حدود ۴۰ زندانی محکوم مالی در زندان مراغه در انتظار یاری خیران هستند که در صورت همکاری و مساعدت مردم و خیران و تامین جرایم مالی آن ها، تعدادی از آن ها تا پایان نیمه اول سال جاری آزاد و به آغوش خانواده برمی گردند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه ادامه داد: این تعداد زندانی مالی غیرعمد برای رهایی از زندان نیازمند ۱۶ میلیارد ریال هستند.

هم اکنون بیش از ۴۵۰ خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجبشیر همچنین تعدادی از افراد سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه بسر می برند از کمک ها و مساعدت های انجمن زندانیان مراغه بهره مند می شوند.

انتهای پیام /