استفاده شخصی از خودروهای پلاک قرمز دولتی در شهرستان مراغه توسط بعضی از کارکنان سبب پایمال شدن حقوق و قوانین استفاده از اموال عمومی و بیت‌المال شده است

گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ استفاده شخصی از خودروهای پلاک قرمز دولتی در شهرستان مراغه توسط بعضی از کارکنان سبب پایمال شدن حقوق و قوانین استفاده از اموال عمومی و بیت‌المال شده است که این کار به یک امر عادی برای برخی تبدیل شده است.

آنچه را در این مورد می‌توان با صراحت بیان کرد، استفاده برخی از مدیران و کارکنان دولت از این خودروها است که در بعضی از مواقع نظاره‌گر استفاده از این خودروها در ساعات غیر اداری و تعطیل آن هم به همراه خانواده هستیم.

استفاده از این خودروها که جزء اموال عمومی و بیت‌المال است باید در مسیر درست و تعریف شده باشد تا علاوه بر جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی بتوان آن ها را در جهت اجرای فعالیت های اداری به کاربرد.

در برخی از مناطق گردشگری بارها خودروهای اداری دیده شده اند که کارمندان از این خودروها برای تفرج به همراه خانواده استفاده کرده و در شرایطی که مردم با مشکلات متعدد اقتصادی دست و پنجه نرم کرده اندو با این وجود کمتر گلایه مند هستند این گونه فعالیت ها باعث ایجاد نوعی بد بینی و گلایه مندی مردم شهرستان می شود.

انتظار می‌رود فرماندار محترم که نماینده دولت انقلابی در شهرستان‌ هستند با چنین سوء استفاده هایی برخورد نمایند تا دیگر شاهد چنین مواردی در مراغه نباشیم .

انتهای پیام/