رییس اداره بیمه سلامت مراغه گفت: ۵۲ درصد از بیماران بستری در بیمارستان های این شهرستان در سه ماه نخست سال جاری بیمه شده روستایی بودند. مراغه – پایگاه خبری رصد یونس تقوی گفت: این تعداد با بررسی پرونده چهار هزار بیمار بستری در بیمارستان های امیرالمومنین (ع) و شهید بهشتی این شهرستان به دست […]

۸۱۶۸۸۴۳۷-۷۰۰۴۲۷۹۲

رییس اداره بیمه سلامت مراغه گفت: ۵۲ درصد از بیماران بستری در بیمارستان های این شهرستان در سه ماه نخست سال جاری بیمه شده روستایی بودند.

مراغه – پایگاه خبری رصد یونس تقوی گفت: این تعداد با بررسی پرونده چهار هزار بیمار بستری در بیمارستان های امیرالمومنین (ع) و شهید بهشتی این شهرستان به دست آمده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمام ساکنان شهر و روستاهای این شهرستان دفترچه رایگان درمانی دریافت کرده اند، اظهار کرد: در این مدت سه درصد از مراجعان به بیمارستان های مراغه دارای دفترچه سایر اقشار، ۹ درصد کارمندی و ۳۶ درصد دفترچه بیمه همگانی سلامت بودند.

رییس اداره بیمه سلامت مراغه، رسیدگی به ۷۰ هزار و ۸۰۴ برگ نسخ پزشکان، رسیدگی و پذیرش ۵۵ هزار و ۷۶۴ برگ نسخ داروخانه، ۲۰ هزار و ۳۵۵ برگ نسخه های پاراکلینیک، تایید نسخ دارویی و خدمات فیزیوتراپی بیمه شدگان و بازدید از طرف های قرارداد را از فعالیت های این اداره اعلام کرد.

تقوی، ادامه داد: در این مدت ۱۲ هزار و ۶۴۰ جلد دفترچه های بیمه کارمندی، سایر اقشار، بیمه سلامت همگانی و روستایی در این شهرستان چاپ و در اختیار بیمه شدگان قرار گرفت.

انتهای پیام/