فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف انبار بزرگ کالاهای اساسی احتکار شده به ارزش ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش رصد مراغا، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف انبار بزرگ کالاهای اساسی احتکار شده به ارزش ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فارسی، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم‌زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی با اطلاع از احتکار کالاهای اساسی در انباری در شهرک صنعتی مراغه با هماهنگی اداره جهاد کشاورزی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با تحقیقات فنی و تخصصی محل دپوی کالاهای اساسی را شناسایی و در بازرسی از انبار شناسایی شده، ۴۰ تن سبوس گندم، ۴۰۰ تن انواع برنج ایرانی وخارجی، ۴۷ تُن ضایعات لوبیا، ۵۰ تن نیتریت کربنات، ۱۰ تن سویا، ۲ تن جو، ۴۵ تن سیمان، یک تن گندم، ۴۰ تن سبوس برنج، زیرطوری کارخانه آردسازی ۱۰ تن، ۲۰ تن پودر کاکائو و ۲ تن سبوس جو، به ارزش ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ فارسی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و یا کسب اخباری از این دست، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با افرادی که در امنیت و نظام اقتصادی اخلال می کنند، برخورد قانونی و قاطع انجام شود./ صدا و سیما