به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در ويژه برنامه گرامیداشت شهید مطهری که در حسينيه پيامبر اعظم سپاه مراغه برگزار شد گفت: شهید مطهری اندیشمند آینده نگری بود که بسیاری از وقایع امروز را پیش بینی کرده بود . وی افزود : شهید مطهری در راه مبارزه با تحجر و […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در ويژه برنامه گرامیداشت شهید مطهری که در حسينيه پيامبر اعظم سپاه مراغه برگزار شد گفت: شهید مطهری اندیشمند آینده نگری بود که بسیاری از وقایع امروز را پیش بینی کرده بود .

وی افزود : شهید مطهری در راه مبارزه با تحجر و التقاط به طور خستگی ناپذیر تلاش می کرد و شبانه روزی در حال رفع شبهات روز اعتقادی بود .

وی با اشاره به لزوم جهاد تبیین در شرایط فعلی خاطرنشان کرد: بزرگترین جهادگر عرصه تبیین شهید مطهری بود و در شرایط امرزو که جهاد تببین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است ، دلسوزان اسلام و انقلاب باید همانند شهید مطهری در این خصوص جهاد کنند .

وی با بیان اينکه دشمن در حال بمباران افکار عمومی در کشور است تصریح کرد: قبح زدایی از ارزش‌های اسلامی، تزریق نا امیدی، سیاه نمایی ، ایجاد يأس از جمله کارهای دشمن برای فاصله انداختن بین ملت و نظام است که باید مورد توجه جهادگران عرصه تبیین قرار بگیرد .

وی ادامه داد: قائده مهم در امر جهاد تبیین قائده استقامت است ، به تعبیر قرآن کریم تنها راه موفقیت در مقابل دشمنان استقامت است .

مسئول نمايندگی ولی فقیه درسپاه مراغه نیز در ابتدای این ویژه برنامه گفت : اهل بیت عصمت و طهارت معلم بزرگ بشریت هستند و واسطه بین ارتباط مردم با خداوند به شمار می آیند .

حجت الاسلام ابراهیم برزگر افزود: اگر بشریت تربیت نشود جامعه دچار هرج و مرج و نابسامانی می شود و اگر در جایی چنین اتفاقاتی رخ می دهد در اثر عدم تربیت است .

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری استاد اخلاق با خدامحوری و اخلاصی که داشت معلم اخلاق و معنویت بودند و چنین روزی در آموزش و پرورش به عنوان روز معلم و در سپاه و بسیج به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است.

انتهای پیام /