مسئول نمايندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : در هفته عقیدتی سیاسی سال ۱۴۰۱ بیش از ۸۰ عنوان برنامه متنوع در سطح سپاه و بسیج در مراغه اجرا می شود .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم برزگر در جمع خبرنگاران با تبریک عید سعید فطر عید بندگی ، روز معلم و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت : ۱۲ فروردین سالروز شهادت علامه شهید مطهری به عنوان روز معلم نام گذاری شده است که این ایام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به عنوان هفته عقیدتی نام گذاری شده است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی این شهید بزرگوار افزود: از جمله ویژگی های بارز شهید علامه مرتضی مطهری می توان به تفکر ، ایده و اندیشه خدامحوری ، اعتقاد به معاد ، ترویج معنویت ، جهاد و تلاش برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) اشاره کرد که در کمتر شخصیتی می‌توان پیدا کرد .

وی اضافه کرد: عدالت و مبارزه با فساد ، روحیه استکبار ستیزی ، ترویج سبک زندگی اسلامی و مبارزه با فرهنگ غرب ، شناخت فتنه های زمان و جهاد تبیین که اخیرا نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است در کنار تربیت نیروی جوان انقلابی از جمله ویژگی های شاخص شخصیتی شهید مطهری به حساب می آیند.

وی خاطرنشان کرد : نام گذاری ایام شهادت علامه شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به دلیل اندیشه ها و ایده های ناب این شهید بزرگوار صورت گرفته است .

وی با اشاره به وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوی اسلامی با سایر نیروهای مسلح دنیا تصریح کرد: اعتقادات و باورهای دینی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و در راس آن ها خدامحوری و ولایت مداری مهم ترین ویژگی آن ها به حساب می آید و بر همین اساس هفته عقیدتی سیاسی در جمع نیروهای نظامی ما اهمیت فراوانی دارد .

وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی سیاسی امسال در سپاه مراغه بیش از ۸۰ عنوان برنامه اجرایی خواهد شد گفت : از جمله برنامه هایی که در طول این هفته برگزار خواهد شد می توان به تجلیل از فرماندهان بسیجِ معلم ، دیدار از خانواده های شهدای روحانی ، نشست های روشنگری و جهاد تبیین ، ویزیت رایگان در مناطق محروم و حاشیه شهر و آیین افتتاح خانه محروم و ده ها عنوان برنامه دیگر اشاره‌ کرد .

انتهای پیام/