رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مراغه گفت: در سال جاری نقشه های دو هزار و ۵۳۱ هکتار از اراضی ملی این شهرستان اصلاح شد. مراغه – پایگاه خبری رصد میرجعفر رضوی،گفت : این اصلاحیه ها به منظور سهولت در حفظ اراضی ملی و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از منابع ملی با همکاری اداره […]

۸۱۶۸۵۵۶۷-۷۰۰۳۷۹۷۲

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مراغه گفت: در سال جاری نقشه های دو هزار و ۵۳۱ هکتار از اراضی ملی این شهرستان اصلاح شد.

مراغه – پایگاه خبری رصد میرجعفر رضوی،گفت : این اصلاحیه ها به منظور سهولت در حفظ اراضی ملی و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از منابع ملی با همکاری اداره کل منایع طبیعی و آبخیزداری انجام شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت ثبت اسناد مالکیت اراضی به میزان ۹۰۰ هکتار در روستای طالبخان، ۹۵۰ هکتار در روستای قواخلو و ۱۲۹ هکتار در روستای گلی کندی در سه پلاک ثبتی انجام شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مراغه ادامه داد: نقشه طرحهای هادی روستاهای طالبخان و آلماچوان این شهرستان نیز در سطح ۲۰ هکتار طراحی شده است.

رضوی، اقدام برای خلع ید اراضی ملی را از دیگر اقدام های این اداره عنوان کرد و گفت: در این مدت با پیگیری این اداره، شش فقره پرونده اراضی ملی این شهرستان در سطح ۷۸ هزار و ۳۱۰ متر مربع خلع ید شده است.

وی اظهار کرد: ۳۵ میلیون ریال جربمه از هفت فقره پرونده بابت ماده ۵۵ ( تصرف غیرقانونی اراضی) و ۲۳ پرونده از بابت ماده ۴۴ (چرای دام مازاد) دریافت و به خزانه دولت واریز شده است.

رضوی، ادامه داد: در سه ماه نخست امسال یک طرح آبخیزداری به منظور ایجاد اشتغال در روستاها، جلوگیری از فرسایش آب و افزایش نفوذ آب به سفره های زیر زمینی در روستای اسفستانج با صرف ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار به صورت احداث سازه سنگ ملاتی انجام شده است.

انتهای پیام /